آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

۹۱۰. لعنت بر دل سیاه شیطون

| جمعه, ۲۴ آوریل ۲۰۲۰، ۰۳:۲۸ ق.ظ

از سر صب که پاشدم دارم فقط آرایش میکنم

یعنی بی اغراق از ساعت دوازده تا به الان

یه کم آرایش میکنم

یه کم سلفی میندازم

یه کم میرقصم

و یه کم به زیباییام در آینه نگاه میکنم و میگم

فتبارک الله احسن الخالقین😁😁😁

اولش ضد آفتاب رنگیمو زدم. بعد که اومدم اتاقم گفتم خط چشم بکشم. بعد وسوسه شدم که رژ لب پلنگی بزنم با خط لب ببینم لبام گنده باشه چطور میشه. دیدم یه کم رژ گونه چاشنی کار کنم بد نیس. بعدش گفتم خب ریمل چه گناهی کرده مگه

اینجا بود که جای خالی سایه احساس شد. اول با کمک پالت کانسیلرم سعی کردم سایه بزنم دیدم معلوم نشد. خلاصه در نهایت پناه بردم به لوازم آرایش عروسی مامان😅 یه سایه قهوه ای پیدا کردم و مالیدم پشت چشام. صد در صد که فاسد بود ولی نتیجه دلخواه بود:)))))

بعد اومدم سرچ کردم یه سایه سفارش بدم. دیدم گرونه و فعلا دست نگه داشتم تا با لپ تاپ سفارش بدم.

خلاصه گام نهایی هم این شد که از اون استیکر پوشاننده مو استفاده کنم سفیدی موهامو بگیرم. در نهایت یه داف هلو تحویل اجتماع دادم :))))

منتظرم یکیو گیر بندازم ویدیوکال کنیم. حیفه اینهمه آرایش بی استفاده بمونه

یعنی جوری ملات کشیدم که فقط یه حموم عصرگاهی میتونه این زیباییها رو بشوره ببره

ولی جدی باید یه سایه چند رنگ ترجیحا طیف کرم قهوه ای سفارش بدما

  • ۲۰/۰۴/۲۴

نظرات  (۳)

  • بی نشان *****
  • اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

    استیکر پوشاننده مو سفید دیگه چیه؟! کارش خوبه؟! راضی هستی؟ برندش رو میشه بگی

    پاسخ:
    آره. گلدن رز. یه چیزی در شکل و شمایل رژ لب، ولی میمالونی رو موهای سفید میپوشونه. موقته. میشوری از بین میره. من خوشم نمیاد. چون مو رو یه جوری انگاری کثیف میکنه. دستم بزنیبه موهات چرک و چروک میشه دستات! ولی برای مواقع ضروری میتونه خوب باشه. مثلا لحظه آخری که میخوای بری یه عروسی ای چیزی

    خوشحال شدم فهمیدم سایه نداری :)

    فقط من نیستم که سایه ندارم :))

    پاسخ:
    چرااااا
    من شدیدا سایه میخوام. تازه ار خط چشم کثافت هم خیلی راحت تر پاک میشه. اگه پولدار شدم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">