آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

948

| سه شنبه, ۲۱ جولای ۲۰۲۰، ۱۱:۱۹ ق.ظ

دیشب یه خواب فوق سمی دیدم و خوشحالتر از خوشحالم که با دوست پسر سابق بر این بهم زدم

بیدار که شدم خیلی خوشحال بودم که تو واقعیت اون ازدواج کرده و حتی یک درصد هم امکان نداره که اون اتفاق تو خوابم تکرار بشه

#همش نقاط ضعفشو چیزایی که دوس نداشتم ازش رو با خودم مرور میکردم و مثل احمق بهمن ۹۵ میگفتم اشکالی نداره😶😶😶

خدایا شکرت. این بهترین نشدن زندگیم بود😎

 

  • ۲۰/۰۷/۲۱

نظرات  (۱)

اوایل به هم زدن برات سخت نبود؟؟ چطوری با خودت کنار اومدی؟

پاسخ:
چرا خب. مگه میشه سخت نباشه. فک کنم اینجا هم نوشتم. آذر ۹۶ به بعد بود
دیگه ازش زده شده بودم. هیچوقت اونی که میخواستم نبود! تصمیم گرفتم با عقل پیش برم تا با احساس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">