آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

خواب

| پنجشنبه, ۲۳ جولای ۲۰۲۰، ۰۴:۱۶ ق.ظ

دیشب تو خواب با برادر و خواهر و مادر و زن داداش و بابا خانوادگی رفته بودیم آیل،تس بدیم. بعد من نات انلی تو دسشویی گیر کردم، بات آلسو خودمو به کثافت کشیدم اینقدر که به همه جا مالیده شدم و آب ریخت روم و همه چی خیس شد. ایششششش

 

امروز صب یه ریدینگ و یه لیسنینگ کامل زدم هر کدام ۷.۵ بعدشم رفتم مغازه نات انلی ۵۰۰۰ تومن به جیبم ضرر زدم در اثر اشتباه وارد کردن کد ملی خودم به جای مشتری، بات آلسو مشتری کارت همراهش نبود و ۵۰۰۰ تومنم نسیه براش کار کردم. سر راهمم ۱۰ تومن پول پست و ۶ تومن پول بستنی دادم علی برکت الله...

  • ۲۰/۰۷/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">