آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

روز نمیدونم چندم آدم شدن...

| پنجشنبه, ۲۳ جولای ۲۰۲۰، ۰۳:۲۷ ب.ظ

امروز روز فوق العاده خوبی بود. در واقع من فوق العاده خوب بودم

صب با اینکه زود هم پانشدم اما تا قبل ظهر یه ریدینگ و یه لیسنینگ زدم و رفتم مغازه یه سر

بعدظهر هر سه تا پسجمو انالیز کردم و هرکدوم تقریبا یه ساعت زمان برد. بعدش رفتم سراغ پسج اونیکی کتابه و اونم مرور کردم و بعدش حدود ۱.۵ ساعت مفید با پارتنر پسج رو خوندیم

بعد از اون به نیت نیم ساعت،  یه ساعت یوگا کردم.. چسبید...

شب هم یه نیم ساعت، یه ساعتی باز رو کتاب وکب و تسک ۱ رایتینگ وقت گذاشتم

در کل حدود ۶،۷ ساعت مفید درس خوندم. راضی راضی ^_^

قبل خوابم میخوام لیسنینگای امروزو بذارم گوش کنم :)

ایشالا فردام همین فرمون پیش برم بزنم تو گوش ۷.۵ اورالم 💪💪💪

 

  • ۲۰/۰۷/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">