آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

957

| جمعه, ۳۱ جولای ۲۰۲۰، ۰۱:۰۸ ب.ظ

امروز هم پوچ پوچ بودم...

پارتنر میگه سهماتو بفروش لپ تاپ بخر. هنوز تصمیمی نگرفتم

میخواستم امتحان ثبت نام کنم ولی خیلی داغونم...

فعلا با پارتنر تصمیم گرفتیم که از فردا هر روز روی یه اسکیل و یه تست فقط کار کنم تا ببینم اوضاع هیج بهتر میشه اصلا؟

هر روز هم قراره تستهای اسکیلی که کار میکنم با صحبتامون در یه راستا باشه...

امروز از 8:30 که چشم باز کردم تا غروب فقط سرم تو گوشی بود تا فضای خالیش رو درست کنم. فعلا موفق شدم. البته با ریست فکتوری کردن و بکاپ گرفتنی که هزار ساعت به طول انجامید. کلی از اپ ها رو هم پاک کردم :|

یعنی اگه من گوشی ای بگیرم که حافظه داخلیش 2 ترا بایت باشه هم باز 1.95 ترابایتش برای سیستم عاملش میره و فقط 5 گیگ میمونه تا من روش یه تلگرام و یه واتسپ نصب کنم و هر روز هی ارور فری آپ سام اسپیس میده -_-

  • ۲۰/۰۷/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">