آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

۹۷۸

| چهارشنبه, ۲۶ آگوست ۲۰۲۰، ۰۱:۳۵ ب.ظ

بنویسم دوباره؟

تمام عمر و زندگی و هوش و حواس من پای تلگرام و اینستا هدر شده

اینقدر که عمرم در روز پای اینا هدر میشه افسوس داره بخدا

ولی جلوشو نمیگیرم

در حاای که باااآاااید بگیرم

مث باتلاق توش فرو میرم

وقتی توی اونام انگار برام ریدن. در صورتی که نریدن

فکم به شدت درد میکنه و دچار خستگی شدیدیه. اون هم به خاطر اینکه ناخودآگاه زیاد دندونامو رو هم فشار میدم. خدا میدونه شبها چقدر دندون قروچه میکنم یا نه...

امروز تنها نکته مفیدم پیاده روی یک مایل و ده دقیقه دوچرخه بود. اونم نمیکردم انگل خالص بودم.

درباره درس هم فقط یه تیکه رایتینگ خوندم. یه دونه هم نوشتم. یه پارتنر دختر پیدا کردم بدک نیست. قرار شد هفته سه روز. ۳۰ تا ۴۵ دیقه شبا بحرفیم. ببینم چطوره. خوب بود نگهش میدارم. نبود رد میکنم بره

فردا پنجشنبه س و تعطیله. البته صبح باید یه سر برم مغازه. اونم در ازای ۵۰ تومن از بابا🙄 ۴۵۰ کم دارم برای ثبت نام. امروز ۳۱۰ از تو کشوهام پیدا کردم. البته یه مقداریش پول نوعه که دلم نمیاد خرج کنم. باز بچرخم ببینم میتونم یه جوری جورش کنم یا نه. خوب شد این ماه چیزی نخریدم.... البته نمیدونم هزینه ماک رو از کجا جور کنم. اونم ۲۰۰ تومنه. در واقع میشه ۵۰۰. شاید سهم بفروشم. ببینم چی میشه. خدا بزرگه ^_^

  • ۲۰/۰۸/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">