آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1020

| سه شنبه, ۲۷ اکتبر ۲۰۲۰، ۱۰:۰۱ ب.ظ

وویی. سر صبحی ایمیلمو باز کردم دیدم یکی جواب داده. میگه جمعه صبح حرف بزنیم. 

استرس گرفتم. دست و پاهام یخ کرد

 آی هو باترفلایز این مای استامک🦋🦋🦋😖

  • ۲۰/۱۰/۲۷

نظرات  (۲)

شیری یا روباه یا پلنگ؟ 😁

پاسخ:
هنوز هیچکدوم. تا ببینم استاده اصلا جواب میده یا نه!

وای چی پرسید؟ :)))

حالا بجز سوالای تخصصی رشتتون از هدف و اینا هم پرسید؟ که چرا این کشور و دانشگاه و من رو انتخاب کردی؟

من واسه این پنجشنبه اینترویو دارم. استررررررس زیاد. اولین اینترویومه

 

پاسخ:
چیز خاصی نپرسید‌ فقط گفت آیا فقط اینجا رو انتخاب کردی یا به جاهای دیگم فک کردی؟ که منم گفتم جاهای دیگم هستن
استرس نداشته باش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">