آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

۱۰۹۳

| جمعه, ۱۴ می ۲۰۲۱، ۰۷:۰۴ ق.ظ

بلخره تونستم برای ترکیه وقت رزرو کنم

 هفته اول خرداد باید برم. امیدوارم یه تور خوب هم گیرم بیاد. و امیدوارم بتونم از همینجا تست بدم برم. چون تهران نمیخوام برم خونه خواهرم. میخوام انشالله مستقیم برم فرودگاه‌.

برم این رو هم انجام بدم و بریم برای مرحله های بعدی

امیدوارم همه چیز به خیر و خوشی پیش بره

باید مقداری دلار د ولیر بخرم. احتمالا بیشتر دلار. و شاید بتونم از اونجا چمدون خالی بخرم و با خودم بیارم. انشالله که با خودم ببرم دیگه پاییز

اول خرداد هم معاینه دندون پزشکی دارم

 احتمالا دو تا از عقلهامو در بیارم. کاری که همیشه ازش ترسیدم. امیدوارم اونم راحت پیش بره 🥴

بعدش پر کردنیا و سایر چکاپ ها

و اما مشاورم... اصلا نمیدونم خوبه یا نه‌ و خوب داریم پیش میریم یا نه.

خودم که پیشرفتی حس نمیکنم. و انگار فقط هفته به هفته ویزیت میدم حرف بزنیم فقط. بیشترم خودش حرف میزنه. من راستش زیاد دوسش ندارم. و نمیدونم چیکار باید بکنم...

چی بگم والا...

  • ۲۱/۰۵/۱۴

نظرات  (۱)

همین دو خط آخرو بهش بگو ببین چی میگه

پاسخ:
روم نمیشه که اینا رو بگم
تازه کلی وقتا هم خودش حرف میزنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">