آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1164

| يكشنبه, ۲۳ ژانویه ۲۰۲۲، ۰۸:۲۷ ب.ظ

یه کاپشن فوق سوسکی دیدم توی سایت 

دیدم 50 درصد آف خورده

از ته قلبم امیدوارم که توی مغازه سایز اسمال مشکیش موجود باشه تا صب برم و بخرم :(

آخه سه ساعت تو سایت نگاهش کردم تا اومدم سفارش بذارم دیدم آدرس کانادا نمیخوره. تو نگو من رفتم تو سایت امریکاش :(

همه قیمتاشم به امریکا بود که ارزونتر نشونم میداد

بعد رفتم تو سایت کاناداش دیدم قیمتش همونه که تو بلک فرایدی بود

ولی خب میخوام بخرمش دیگه

آدمیزاد به لباسشه

یه چیز خوبی میگیرم واسم سالها میمونه

مشکیشو میخوااااام

حالا البته سورمه ایشم بد نیستا

ولی من مشکیشو میخوام

صب پاشدم میرم مغازه هه نمیتونم صبر کنم تا صب بشه :))))))))

امشب بشینم درسمو بخونم دختر خوووب باشم تا صب به خودم یه کاپشن خوشگل جایزه بدم

دیروز مامان عمل انجام داده. من اصلا خبر نداشتم

صب با جوجه حرف زدنی بهم گفتش

ایشالا که راحت بوده باشه و زودی خوب بشه

  • ۲۲/۰۱/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">