آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1201

| يكشنبه, ۱۹ ژوئن ۲۰۲۲، ۰۸:۱۱ ب.ظ

دیروز فریم تختم رسید. از آمازون سفارش داده بودم با ۴۱٪ تخفیف شد ۱۳۰ تقریبا

عصری نشستم و سر هم کردمش. کل تخت برام حدودا ۴۰۰ آب خورد. ولی واقعا کیفیت خوابم زیر و رو شد. منی که شبا تا صبح خواب نداشتم از وقتی این تشک رو خریدم مث جسد میخوابم تا صبح. چقدر تاثیر داره واقعا!

 

امروز سر کار بودم. خانم کارفرما حس مریضی داشت. یحتمل کروناست. دیگه منم ماسک زدم و تقریبا کلا من چرخوندم اونجا رو. خیف و صد حیف که تیپ ها رو به من نمیده😕

بعد از کار رفتم مال نزدیک اونجا تا کفشهایی که دو هفته پیش گرفته بودم رو پس بدم که تیشرتم رو هم پس دادم و جاش یه تیشرت آستین بلند قشنگ گرفتم. دیگه چی گرفتم؟ یه هودی کوتاه واسه جوجه، یه آستین بلند تینیجری واسه خودم، یه آستین بلند برای همسر برادر، یه پیراهن خیلی خنک باز برای جوجه بزرگه، یه تاپ بندی واسه خودم. خیلی هم با قیمتهای جذاب و مفرحی گرفتمشون که راضیم از خودم 😌

اومدم خونه سریع با مایه ماکارونی واسه خودم ساندویچ درست کردم تا از گشنگی غش نکنم. اگه بشه کمتر و کمتر این غذاهای آشغالی بیرون رو بخورم خیلی خوب میشه. بعدش هم صورتم رو لیزر کردم. چاییمو بخورم برم حموم و بیام و بقیه جاهامم لیزر کنم. نمیدونم چرا این لیزرم تمام نمیشه...

پنجشنبه هم رفتیم اوتلت و کمی خرید خوب هم اونجا داشتم. یه کتونی نایکی گرفتم که اصلا راضی نیستم ازش. خیلی خسته میشم باهاش🙆🏻‍♀️ یه کاپشن قرمز هم خریدم نمیدونم نگهش دارم یا تعویض کنم🙆🏻‍♀️

کلی تیشرت مفرح و جذاب خریدم و یدونه هم لگ☺️

پاشم خریدای امروز رو بپوشم و بهره ببرم :)

  • ۲۲/۰۶/۱۹

نظرات  (۱)

  • مینو حسینی
  • به به مبارکت باشه همشوووووون

    پاسخ:
    مرسی مرسی ^_^

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">