آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1204

| پنجشنبه, ۲۳ ژوئن ۲۰۲۲، ۰۷:۵۰ ب.ظ

یه چیزی بگم؟

حس میکنم از پارسال که کندم و اومدم، دیگه یهو خیلی مستقل شدم.

همیشه بچه ها از دلتنگی رفتن خونه حرف میزنن، ولی من نمیدونم! انگاری دیگه اون خونه، حتی اگه برگردم هم، همون خونه نمیشه. دیگه نه مامان همون مامان سابقه، نه من، نه مادربزرگ، نه هیچیش...

شاید بابا همون بابا باشه فقط... ولی من دیگه هرچی فک میکنم، فک نکنم دیگه بتونم اونجوری که بود بشینم رو پای مامان، ناز کنم، غذام آماده باشه، من یهو وارد دنیای بزرگسالی شدم. حالا همچین بچه هم نیستم، اما از وقتی مامان مریض شد، دیگه همه چیز عوض شد. 

دیروز شنیدم ک مامان قرصای مغز مادربزرگ رو میخوره. شوک شدم. البته میدونستم دکتر بهش داده. ولی نمیدونستم مشکل اینقدر حاد باشه... نمیدونم... یهو دیدی آدم یه جوری حس میکنه تنهاس؟ من الان همونجور تنهام. من چند وقته بد جوری حس میکنم تنهام. خیلی خیلی زیاد تنهام :(

و این ربطی به غربت نداره...

  • ۲۲/۰۶/۲۳

نظرات  (۳)

  • کاوه توفیقی
  • من سالها در خارج از کشور بیشتر از ده سال زندگی و کار می‌کردم.بعد از آن دوباره به ایران برگشتم و دوباره با گرانی و تورم و هزار عیب دیگر روبرو شدم.البته شاید بخاطر این بود که حتی در این مدت یک سفر کوتاه هم نیامدم و برگردم.البته من تنهایی را خیلی دوست داشتم ولی در کل غربت سخته.خدا بهتون صبر بده.

    لطفاً از وبلاگ من هم بازدید نمایید.

    پاسخ:
    بله درسته، خیلی ممنون!
    حتما
  • ربولی حسن کور
  • سلام

    کاش میشد گاهی جلو گذر زمانو گرفت

    پاسخ:
    سلام بر شما
    کاش حتی میشد به عقب برش گردوند یه وقتایی!

    بنظرم همیشه همینطوره. بعد از مستقل شدن دیگه هیچ چیزی مثل سابق نمیشه.

    پاسخ:
    دقیقا :(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">