آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1216

| چهارشنبه, ۱۰ آگوست ۲۰۲۲، ۰۷:۵۴ ب.ظ

چهارشنبه، 10 آگوست، ساعت 19:49

 

امروز از ساعت 11 تا 2 سر کار بودم. منیجر رفته بود سفر و خب الکی گفته بود که امروز چکم رو میده! مردک دغلباز! 

بعد از تایم کاری یه ساندویچ از همونجا خریدم و همونجا نشستم خوردم. با 50% تخفیف شد 5 و خورده ای. بعدش هم رفتم خرید. کمی حبوبات و آرد آماده پنکیک(2$) و پسته و فندق و حتی جوز هندی خریدم! بعدش رفتم واسه تولد ع بادکنک و شمع خریدم. یه قیچی کوچیکم نیاز داشتم واسه کندن مارک لباسام وقتی من رو میخورن :)))) اونم خریدم

اومدم خونه دوش گرفتم. وسایلا رو سر سامون دادم. بستنی هم گرفتم! به همراه تخم مرغ!

و نمار خوندم و الانم دمنوش رازیانه درست کردم بلکم کمی خوب شم. همین الانم ایمیل گرفتم که تایم مشاورم برای فردا کنسل شده و دارم وسوسه میشم به استاد نگم. و تصحیح اوراق را بپیچونم :((((((((((( ای خدااااااا کمک..... برای جلسه آپشن آنلاین هم بهم دادن ولی من تنها جای امنی که دارم لب هست و اونجا هم خب سر و صدا هست :( ای خدا چیکار کنم. دردمو به کی بگم! جلسه بعدی این پرسنش هم 22 آگوسته. حدودا دو هفته بعد. خدایا فعلا فردا رو به خیر بگذرون تا بعد!

  • ۲۲/۰۸/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">