آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1219

| يكشنبه, ۱۴ آگوست ۲۰۲۲، ۰۵:۱۴ ب.ظ

یکشنبه، 14 آگوست، 16:49

دیروز و امروز اتفاق خاصی نیفتاد. هر دو روز سر کار بودم. دیشب یه ده یازده تا اساین صحیح کردم و امروز اومدنی رفتم خرید و حالا قبل از هر چیزی میخوام بشینم بیشترشون رو صحیح کنم. ببینیم چی میشه. شاید غروب تر رفتم تا رستوران نزدیک خونه و باز دوباره رزومم رو گذاشتم اونجا!

 

پ.ن: آقااااا! این چند روز چند نفر بهم کامنت دادن که من هی قلبی قلبی شدما. مرسی که میخونین و مرسی که روشن میشین. بوس به کله هاتون

  • ۲۲/۰۸/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">