آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1223

| يكشنبه, ۲۸ آگوست ۲۰۲۲، ۱۰:۳۸ ب.ظ

یکشنبه، 28 آگست، 20:23

 

بازم فک کنم یه هفته ای بشه که ننوشتم! 

یادم نمیاد خیلی. ولی میدونم چهارشنبه بامداد همخونم رفت مسافرت. من شبش دیر خوابیدم خیلی. ساعت 5 صبح در واقع. فرداشم زود پاشدم رفتم فک کنم دانشگاه. فک کنم لب باید میرفتم. دقیق یادم نیست! 

(الان یادم اومد! وقت مشاوره داشتم! رفتم و ساعت 2 بود جلسم. به انگلیسی مشاوره شدم. خیلی بد نبود. یادم باشه بنویسم مفصل شاید البته!)

(بعد از جلسه مشاوره) خیلی حالم خوب نبود. عصرش دانشگاه بودیم. فک کنم فشارم افتاد. اومدم خونه و آها! چند روزی بود غذام یه مرغ فوق بدمزه بود و حالم به هم میخورد از خوردنش! بخاطر همین خیلی کم غذا خورده بودم. اومدم خونه و بازم مرغ و سیب زمینی گذاشتم بپزه. میخواستم کوکو مرغ بپزم. ع زنگ زد که الویش کن منم میام. خلاصه شب الویه درست کردم و به زور خوردم یکم. ع هم شب موند. صب پنجشنبه که آخرین روز کاریم تو جای قبلی بود پاشدم و صبونه املت و شیرموز و کلی چیز خوشمزه خوردیم و رفتیم دنبال کارامون. ناهار هم ع استیک گذاشته بود آورد اینجا با هم خوردیم. شبش باز الویه بود که گفتم اف هم اومد و سه تایی خوردیم و رفتن خونه هاشون.

جمعه قرمه سبزی گذاشته بودم. ولی جا نیفتاده بود. ماکارونی درست کردم خوردم. رفتم سر کار جدید و شب هم دوباره اضافه ماکارونی رو خوردم

شنبه صب پاشدم دوباره قرمه سبزی رو روشن کردم و به اف گفتم ناهار بیاد پیشم. متاسفانه بازم قرمه سبزیم جا نیفتاده بود :( ولی سالاد خوبی درست کرده بودم. زیر قرمه رو زیاد کردم تا آبش خشک شه دیگه. عصر باز رفتم سر کار و این دو روز 245 تا تیپم شد فقط ^_^

امروزم که یکشنبه باشه با بچه ها رفتیم ایکیا و یه سری خرید کردیم.

آها! دیروز از مارکت پلیس یه نایت تیبل خریدم. همون که میخواستم اما نصف قیمت ^_^ آقاهه آورد برام دم خونه. البته 7 تا هزینه دلیوری گرفت ازم. خلاصه این از این! 

لامپ هم خریدم منتها متاسفانه سفید نیست و زرده :( حالا اون یکی لامپ رو سفید میگیرم یه کم تلفیق شه :دی

ناهار علاوه بر هات داگ و بستنی، یه نون و پنیر و عسل و چایی هم خوردم :) حالا شام ته مونده الویه و سالادم مونده که باید بخورم. برای فردا ناهار هم ماهی میذارم

ببینم میتونیم فردا بریم واکسنمونو بزنیم آیا...

  • ۲۲/۰۸/۲۸

نظرات  (۱)

خدا قوت عزیزم

یه سوال 😅 ۲۴۵ اونجا پول زیادی حساب میشه؟(با عرض شرمندگی یه سوال خیلی  کلیشه ای)

پاسخ:
نمیدونم برای کسی که شاغله و عمریه اینجاست چطوره، ولی برای به دانشجو بله، پول نسبتا زیادی حساب میشه. مثلا میشه باهاش دو سه بار خرید سوپرمارکتی خونه برای یکی دو هفته یه نفر کرد. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">