آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1244

| پنجشنبه, ۳ نوامبر ۲۰۲۲، ۰۶:۰۱ ب.ظ

امروز میتینگ داشتم با استادم

تمام کارهای آماری و ران ها تموم شد و با میزان قابل توجهی استاد از ریزالت راضی بود

این هفته بهم مسیر نوشتن مقاله رو نشون داد و خب خیلی مغز ارگنایزدی داره. خیلی تر تمیز و مرتبه و حس میکنم از شلختگی من رنج میبره

مثلا خیلی قشنگ یه گوگل داک باز کرد و هدینگ مقاله رو نوشت و برای هر بخش هر چی به ذهنش رسید برام نوت گذاشت. خیلی از این کارش خوشم اومد چون توی ارشد فقط با استادم پاچه هامونو میدادیم بالا و یا علی. مینوشتیم. معلوم نبود چی میخوایم بنویسیم! خلاصه که خوشم اومد

ولی خب قسمت سخت ماجرا اینه که من هیچ مطالعه ای نداشتم و اون فک میکنه که داشتم و حالا نوشتن برام سخت میشه چون نیاز دارم که این بین خودمم یاد بگیرم و یه سری اثبات معادلات و این داستانا دارم که خب قد خر بارم نیست ازشون 

از طرف دیگه دانشجوی آندرگردمون هم باید شروع کنه به نوشتن مقالش و کی باید بهش مسیر رو نشون بده؟ آفرین! بنده حقیر! خلاصه که از اونجایی که از کار اونم هیچی سر در نمیارم حالا نمیدونم چطوری باید بهش بگم چیکار کن چیکار نکن! خیلی عجیبه ولی سعی میکنم از پسش بربیام

الان چی شد که اومدم؟ خب داشتم فک میکردم که حاضر بودم مسئولیت یه خونه و سه تا بچه بر دوشم باشه تا اینکه بخوام درس بخونم و مقاله بنویسم. یعنی حاضر بودم اون کارو بکنم اما اینو نه. اما فعلا بهتره زر زیادی نزنیم و همین کاری که ناچاریم رو انجام بدیم :-/

بعد از ظهرم رفتم دز دوی واکسنمو بزنم که گفت دیر اومدی. احتمال زیاد فردا صبح برم بزنم از شرش خلاص شم. چون خیلی رو مخم رفته چند روزی از تایمش گذشته! 

فعلا همین تا بعدا!

  • ۲۲/۱۱/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">