آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

حقایق گاف دار

| پنجشنبه, ۳ نوامبر ۲۰۲۲، ۱۱:۳۶ ب.ظ

حقیقت تلخ و دردناکی که الان فهمیدم این بود که بر خلاف تصورم ham در واقع گوشت گاو نیست و گوشت ران خوکه :((((( چند بارم خوردمش. نه معمولی، بلکه اسلو روستد🥲😭

من هر بار دانسته یا نادانسته فرآورده پورکیجات خوردم اسهال شدم. بعد ع میگه اینا همش بخاطر تلقینه. هم رو دیگه من تا الان نمیدونستم که خوک زهرماریه که . شِّتتتتت....

  • ۲۲/۱۱/۰۳

نظرات  (۲)

اتفاقا من خیلی دوست دارم رون خوک بخورم 

تو کارتن ها که خیلی قیافش خوشمزه و جذابه

حتما خوشمزه بوده که فک کردی گوشت گاوه؟؟

سخت نگیر همه خوردنی ها رو در همه فرهنگ ها امتحان کن

 

پاسخ:
چه جالب! من خیلی از خوک بدم میاد. اصلا چندشم میشه
نمیدونم چرا ولی هر وقت خوردم مشکل گوارشی پیدا کردم. حتی این آخرین دفعه هم حالم بد شد. اصلا نمیدونستم خوک بوده ها. فک کنم گوشتش خیلی سرد باشه بخاطر اینه

وای امان از این تجربه های جدید! ما که کلا طعمشم نبسندیدم یه جوری بود

پاسخ:
ما که همیشه سعی میکنیم نزدیکترین طعم به غذاهای ایران رو انتخاب کنیم. یه وقتا میگم مثلا خیر سرمون اومدیم خارج چهارتا چیز جدیدم تجربه کنیم. اما بعدش پشیمون میشم :)))
حالا جالبه یه عده میگن خیلی هم لذیذه 🤢

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">