آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1246

| جمعه, ۴ نوامبر ۲۰۲۲، ۱۰:۰۵ ب.ظ

دیشب از دانشگاه برگشتنی رفتم خرید

یه بسته شیش تایی پروتئین بار خریدم که آف خورده بود. یه کرم مرطوب کننده ضد جوش جدید هم خریدم باشد که تاثیرگذار افتد! دیگه یه بسته نارنگی خریدم. آب پرتقال و مربای زردآلو هم گرفتم. برگشتنی یه پیتزای دونر با سالامی گرفتم. خیلی خوشمزه بود. نصفشو خوردم باقیشم موند ناهار امروزم.

امروز صب اول رفتم دوز دوم واکسن گ...ار..د .ا. س .ی .لمو زدم. خیلی خوب بود و بدون درد. دستم بعدشم درد نگرفت اصلا! بعدش رفتم غذامو گذاشتم تو یخچال و رفتم لب که اون پسره بایولوژیه بیاد دیتا بگیره. استادمم با دو تا دانشجوش اونجا بود. حالا من با خودم یه پاتیل قهوه درست کرده بودم برده بودم که اونجا بشینم قهوه بخورم و اساینمنتا رو صحیح کنم. اما دسته خر هم بهم نرسید. چون کامپیوترها اشغال بود و یه میز زپرتی در حد میز مهدکودک بهم رسید که حتی نمیشد پشتش بشینم. از یه طرفم جلوی دانشجوها زشت بود توی لب قهوه بخورم. اما یواشکی خوردم! دیگه تا ساعت 1 اونجا بودم و بعدشم یه ساعت با بچه ها نشستم به حرف زدن و بعدش رفتم آفیس ناهارمو خوردم و دیدم نمیتونم کار کنم. پاشدم رفتم پیاز و یه سری خرت و پرت دیگه اعم از چیپس و پفک و سس سزار و تخم مرغ و پودر جعفری! خریدم و اومدم خونه. تا اومدم و نمازمو خوندم و یه کم دور خودم چرخیدم و با همخونم حرف زدم و یه کاسه آش داد دستم خوردم و زرتی خوابم برد تا نه! نه هم پاشدم باز دوباره نماز خوندم و یه چای با باقی پروتئین بار خوردم و اینا رو نوشتم و حالا برم یا با خواهرم حرف بزنم و یا اساینمنت را شروع کنم :(

  • ۲۲/۱۱/۰۴

نظرات  (۲)

کاش گاهی از محیط و دور و بر از لب و یونی و... عکس میذاشتی

واقفا جذاب میشد حتی تصور و خیال کردن  اونور..

عزیزم اونجام دانشگاه نهار میده سلف داره ... یا نه

من فک کنم دوسال بیشتره میخونمت همیشه و اکثرا خاموشم

😍😍

پاسخ:
آره، ایده خوبیه. البته یه خورده برام سخته. اما خب بد نیست گاهی واسه تنوع!
نه اینجا سلف اینا نداره و ناهارم نمیده تا جایی که میدونم. هممون غذامون رو خودمون میپزیم

سلام عزیزم. برای جوش ، صابون گوگردی رو هم در موردش یه تحقیقی کن، برای من خیلی موثر هست. راستی کرم حلزون nature republic هم خیلی خوبه(تو آمازون هست) درسته که آنتی ایجینگ هست ولی شبا که میزنم واقعا صبحها رطوبت و لطافت خیلی خوبی به پوست میده بدون اینکه کومدون زا باشه. 

پاسخ:
مرسی. سرچ میکنم در موردش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">