آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1248. ورزش صبحگاهی و فارست اپ

| سه شنبه, ۱۵ نوامبر ۲۰۲۲، ۰۸:۲۵ ب.ظ

امروز رو میخوام ثبت در خاطرات کنم که یادم نره

چون دیشب زود خوابیدم (11) و صبح ساعت 6 پاشدم اتومات! 

صبونه خوردم و راه افتادم رفتم باشگاه ساعت شد 7:30 (واقعا کندم صبحها باید کاری کنم که سرعتم زیادتر بشه)

تا نزدیکای نه کارم طول کشید و رفتم به قهوه خریدم و رفتم سر کار داخل دانشگاهم

تا ساعت 3:30 سر کار بودم و اونجا تونستم تا ظهر تقریبا تصحیح اساینمنتا رو تموم کنم

برگستنی رفتم بقالی و چند تا خرده ریز (بیشتر سبزیجاتی) خریدم شد 31$

یه مدل نودلی هم خریدم به عنوان رشته آشی زدم به عدسی یا آش عدس دیشبم که خوب شد راضی بودم

در واقع شامم آش عدسیه که با ماش و کینوآ پخته شده. امشب توش رشته و کشک هم زدم ^_^
دیگه الان نمره ها رو فرستادم برای استاد و میخوام بعدش برم بخوابم. ساعت تازه 8:15 اما حال ندارم دیگه

فقط فردا رو وقت دارم برای میتینگ پنجشنبه. شاید میتینگ رو بندازم هفته بعد دیگه خود استاد دید وقت نداشتم کاری بکنم که:(

کل ویکند مشغول آماده کردن یه پاور و ارائه ده دقیقه ای بودم. واقعا سخت بود

خیلی خسته ام خیلی

از هفته پیش فارست رو دانلود کردم و به نظرم خیلی بهتر میتونم تمرکز کنم وقتی مجبورم به گوشیم دست نزنم. چون که میخوام درخت واقعی بکارم

  • ۲۲/۱۱/۱۵

نظرات  (۲)

میگممممم تو کی میرسی آشپزی کنی😅

بعدشممممم یه جوری گفتی بقالی فک کردم وسط نازی آبادی😂

پاسخ:
نمیرسم ولی چاره دیگه ای هم ندارم
آره والا😅😅😅

نوش

چقدم این روزا عدسی و آش میچسبه:)

منم امروز به خودم اومدم دیدم سوپ میپزم!

پاسخ:
آره خدایی راحت و مقوی هم هست و تو هوای سرد گزینه خوبیه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">