آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1249. ماگ همه کاره :|

| جمعه, ۱۸ نوامبر ۲۰۲۲، ۱۰:۲۴ ق.ظ

یه ترول ماگ دارم

صبح توش کافی درست کردم آوردم با خودم به عنوان صبونه خوردم

چند دقیقه پیش رفتم دستشویی و ازش به عنوان آفتابه استفاده کردم

برگشتنی هم از آب خوردن پرش کردم چون تشنم بود و دارم توش آب میخورم

اوغغغغغغ....

چیه این مهاجرت؟  

 

  • ۲۲/۱۱/۱۸

نظرات  (۳)

ha ha ha:;)

پاسخ:
:))
سلام آسمان جان خوبی؟
این چندر روز داشتم آرشیو رو می خوندم
بابا آفتابه جوجه رو مگه نیووردین؟🤪
پاسخ:
سلام نبکا جان
ممنون. شما خوبی؟ چقدر خوشحال شدم دیدمت. چرا نمینویسی دیگه! بنویس ما دوست داریم
چرا آوردم ولی نمیتونم با خودم دانشگاه بیارمش که :)))))))

چقدر از لطفت خوشحال شدم.دلت شاد باشه الهی

هنوزم هر چند روز یه بار تو دلم پست میزارم ام برای نوشتن تو وبلاگ هزار اما و اگر میارم.

پاسخ:
عزیزم❤️ 
اما اگر نیار بنویس کنار هم باشیم☺️

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">