آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1250

| چهارشنبه, ۳۰ نوامبر ۲۰۲۲، ۰۶:۰۱ ب.ظ

خیلی خستمه و همش خوابم میاد

نمیدونم چرا. ولی امروز خونه بودم ظهر یه نیم ساعت خوابیدم. دیشبم هفت هشت ساعتی خوابیدم. ولی الان باز دلم میخواد بخوابم

اینقدر هرشب هر شب کم خوابیدم. خوابم در حد 6 ساعت در شبانه روزه! ولی دلم میخواد هی بخوابم. تو این هوای  سرد برفی، روی تخت، زیر پتو واقعا میچسبه. ولی کلی کار دارم

طبق معمول فردا میتینگ دارم و باز در آخرین لحظات نشستم به کار کردن :( چمه نمیدونم...

اگه بتونم هر شب ساعت 11:30 بخوابم. صبحها 7 پاشم. برم باشگاه و بیام خونه به کار و درس و غذا خوردنم بریم خیلی عالی میشه. جای این که شبها دیر بخوابم. صبحها دیر پاشم برم باشگاه و ول بچرخم دور خودم :|

باشگاه باید توی برنامم باقی بمونه حتما... حتما حتما حتما :) 

شیطونه میگه الان ساعت تازه شیشه. یه نیم ساعتی بخوابم پاشم :)

  • ۲۲/۱۱/۳۰

نظرات  (۱)

,آیت عالیه که باشگاه توی برنامه اته منم باید تلاش کنم که برم خیلی نیاز دارم

پاسخ:
درسته که خیلی وقت گیره ولی واقعا به حال خوبش و اون نتیجه ای که در دراز مدت روی بدنت میذاره می ارزه ^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">