آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1252

| شنبه, ۳ دسامبر ۲۰۲۲، ۰۷:۴۳ ب.ظ

کل امروز جون کندم یه نصفه مقاله خوندم. بعد از ظهر همه کارامو کردم. کرم مرطوب کننده زدم صورتم، خط چشم کشیدم و ساعت 4:15 اسمس زدن که امشب آفی. واقعا آدمهای الاغی هستن اینا. نمیگن زودتر بگیم به این بدبخت بدونه برنامشو. حالا هفته بعد رفتم حتما مطرح میکنم باهاشون این موضوع رو :|

حالا خوب شد کرم نزده بودم چون واقعا رو دلم میموند. همین خط چشمم راحت نیس کشیدنش. کلی زحمت کشیدم براش. تازه باید پاکشم بکنم. مگه من مسخره باباتم زنیکه؟

دیگه همون موقع دوستم زنگ زد که فلانی میخواد فردا شب دعوتمون کنه نگی نه ها.

منم همونجور نیمه آماده پاشدم رفتم خرید. یه ظرف مزه سه تیکه خریدم براش ببرم. بعدش رفتم بادمجون و گوجه خریدم برای میرزا قاسمی P-: دیگه چیا خریدم؟ یه دونه آووکادوی شیش ایکس لارج خریدم که الان دیدم بدجوری رفته تو پاچم :( دونه ای 1.69 بود که دیدم زنیکه اشتباهی بسته آووکادو رو حساب کرده. زده 4.99. یعنی قلبم درد گرفت ولی دیگه نمیشد دوباره برم تا اونجا :( ازین به بعد بیشتر چهارچشمی به قیمتا که میزنن دقت میکنم. حالا ببین :|

دیگه رفتم فویل برای ایرفرایرم خریدم. مایع دستشویی تموم شده بود برداشتم. یه بسته کروسان و کوکی انجیری هم گرفتم. 

کروسان بسته 6 تاییش شد 2.75 در صورتی که تیم هورتونز همینو میده دونه ای فک کنم 2 اینا. چون با کافی میگیرم 3 و خورده در میاد. حالا اینم میذارم تو کشوم یا کیفم که باشه همیشه توی دانشگاهم.

دیگه این که همین دیگه. بشینم یه کم درس بخونم. الان صب میشه جوجه میخواد بره مدرسه یه کمی باهاش حرف بزنم. 

داشتم میرفتم یه جا ایرپادمو از گوشم دراوردم و سمت راستی داشت میفتاد. خواستم بگیرم که دیگه ناپدید شد و اثری ازش نبود. اینقدر گشتم و گشتم که دیگه واقعا کلافه شدم. توی لباسا و کفشا و همه جا رو گشتم نبود. رو زمینم که برف. مشخص نبود. دیگه زنگ زدم ع که بیاد کمکم. اونم کفت یه ربع دیگه میام. دقیقا یه ربعی دنبالش گشتم تو اون سرما که بلخره کف زمین پیداش کردم. شانس آوردم ماشینا از روش رد نشدن خورد و خاکشیرش کنن. 

همین دیگه!

  • ۲۲/۱۲/۰۳

نظرات  (۲)

  • ربولی حسن کور
  • سلام

    من تا به حال فکر میکردم این بی برنامگی ها مال ایرانه پس اونجا هم همین بازیه؟

    پاسخ:
    سلام
    بله متاسفانه با وجود نظم و انضباط حاکم ازین موارد اینجوری هم هستش

    میرزا قاسمی چی میگه؟؟؟؟؟!! به به

    پاسخ:
    جای شما خالی ^_^

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">