آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1253- چهارشنبه، 7 دسامبر 2022

| چهارشنبه, ۷ دسامبر ۲۰۲۲، ۱۰:۰۴ ب.ظ

ساعت 22:05

 

امروز صب ساعت 7:30 شیفت کار دانشگاهم بود

ساعت 6:40 زنگ گذاشته بودم که 6:50 پاشدم

دیگه سریع حاضر شدم شد 7:15. لقمه نون پنیر گردو و کروسان و موزم رو برداشتم و رفتم

خوشبختانه تونستم توی اتاق عقبی بشینم و به بخشی از کارهام برسم

یه مقدار ناچیزی مقاله رو اضافه کردم با کمک فایل گرنت استاد و پوستر دانشجوی آندرگرد. خب چیکار کنم همش رو نوشتن من دوباره چی از نو بنویسم!؟

ساعت 8 یه کافی گرفتم با کروسان و نون و پنیر شد صبونم

ساعت 12:30 هم قبل رفتن به جیم موزم رو خوردم. ساعت 1 اینا بود فک کنم شروع کردم به تمرین و حدودا 2:15 اینا تموم شدم و رفتم برگه ریترن لباسامو پرینت کردم

بعدشم تو راه برگشت یه شیر و پیاز و دوتا گوجه و یه دونه! کیوی و یه ساندویچ ژامبون آشغالی خریدم. چیت دی. شد نزدیک 19$

دیگه اومدم خونه سریع یه کمی از شیر رو گذاشتم بجوشه و سفیده تخم مرغمو خوردم و ناهارم گرم کردم خوردم.

ماستم تموم شد با زیتون و خیارشور خوردم. اینقدر این قیمه بادمجون رو زیاد درست کردم که ماشالا از دوشنبه دارم میخورم و الان سه روز گذشته. هنوزم قد یکی دو وعده مونده. تازه یه مقداری هم فریز کردم!

دیگه ماست درست کردم.  میوه پوست کندم برای خودم با بادوم زمینی خوردم و وبلاگ خونی کردم. یه چرت یه ساعت و نیمه تقریبا زدم شد ساعت نه!

پاشدم ادامه ساندویچ رو خودم و ظرفا رو شستم و چای دم کردم و یه نصفه سینه مرغ مزه دار کردم برای فردا ناهارم و الانم اومدم که دستی به مقاله بکشم. 

به استادم ایمیل دادم و میتینگ فردا رو انداختم پس فردا. فردا کل روز رو وقت دارم که کار انجام بدم. البته باید لباسا رو هم ببرم پست کنم.

دیگه امروز زورم اومد برم حموم. یهو فردا میرم موهامم میشورم. چون جمعه دوباره باید برم دانشگاه و میتینگ و سر کار باز!

انشالله شنبه میرم ورزش میکنم :)

فک کنم یه سرمای ریزی هم خوردم. دوشنبه یه کمی گلو درد داشتم و بدن درد که نمیدونم مال ورزش بود یا چی. اما روزی دو تا نصفه کلداستاپ میخورم. یکی صب یکی هم قبل خواب. الانم آبریزش دارم. و کمی سرفه. خفیفه خدا رو شکر. البته بیرون ماسک میزنم همش. توی باشگاه هم همش ماسک داشتم. 

من برم سراغ مقالم...

  • ۲۲/۱۲/۰۷

نظرات  (۱)

انقدر خندیدم درباره قیمه بامجون نوشتی ...

میتونی با این رویه دست به صادرات بزنی  :)

پاسخ:
آره احتمالا با باقیموندش یه آشپزخونه بزنم :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">