آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1256

| شنبه, ۱۰ دسامبر ۲۰۲۲، ۱۱:۵۷ ب.ظ

صدام افتضاح گرفته. سرفه هامم تمومی نداره. اما حال عمومیم خوبه

امروز دانشگاه بودم. واقعا صدام عین خروسک شده. عصر رفتم پیش اف که بهم یه چند تا لیوان گل گاو زبون داد یکمی بهتر شد صدام ولی هنوز شدیدا گرفته

یه مشکلی هم که هیچ راه حلی براش پیدا نمیکنم مشکل خوابمه 

به معنای واقعی کلمه شبا خواب ندارم

خوابم اصلا عمیق نیست و هزار بار بیدار میشم و خوابم نمیبره

دیشب از شدت گلودرد و سرفه کلا هوشیار بودم. دیگه ساعت چهار و نیم پاشدم یه نصفه کلداستاپ خوردم گرفتم خوابیدم تا هشت و نیم نه صبح

کاش یه شربت دیفن هیدرامینی چیزی داشتن اینجا میخریدم

 

پ.ن: این پست رو تا اینجا نوشتم و بعد از این جمله آخر شروع کردم به سرچ کردن و دیدم دارن! زنگ زدم داروخونه نزدیک خونه گفت موجوده و نسخه هم نمیخواد. با اینکه 20 دلار بود و زورم میومد واسه چیزی که خودش خوب میشه الکی 20$ بدم، اما پس از مشورت با خواهرم دیگه پوشیدم رفتم گرفتم اومدم خونه همخونم بهم یه کاسه سوپ داغ داد و این دارو رو خوردم تازه. بعدشم میخوام یه قرص درسته بخورم و بخوابم. نمیدونم گلوم چرا درد میکنه. اثر سرفس یا گلودرده

حالا جالبه شربته رو خریدم برگشتم دیدم مخصوص سرفه خلط داره. در حالی که من سرفه خشک میکنم. بعد دیدم کلا توی ایران ما یه دیفن هیدرامین داریم کهعملا کار چایی نبات رو میکنه. یعنی واسه سرفه خشک و خیس و سیاه سرفه و ذات الریه و همه چی همون تجویز میشه :) هیچی دیگه گفتم بیخیال همینم خوبش میکنه! نمیدونم اصلا شاید سرفم یه چیزی بین خشک و خیسه...

مزه شربتشم مزه زهر مار همون شربتای سرفه بچگیامون بود. فقط یکمی نعنا هم داشت که ته گلو رو خنک میکرد

 

***فروشنده جایی که رفتم شربت بگیرم ایرانی بود. رو تگش هم اسمش بود. ولی با هم انگلیسی حرف زدیم. البته با این صدایی که من داشتم سعی کردم تا جایی که میشه حرف نزنم. چون هم پول نقد داشتم نمیخواستم سلف چک اوت کنم ناچار رفتم پیش کشیر. هیچی دیگه جفتمونم میدونستیم اون یکی ایرانیه :))

 

برم قرصمو بخورم بلکم اثر کرد

 

  • ۲۲/۱۲/۱۰

نظرات  (۲)

واقعا ۲۰ دلار

دلار الان ۳۶ هزار تومان.یعنی نزدیک ۷۰۰ هزارتومان به پول بی ارزش ما یک شربت 

 

آنخ کاکوتی آویشن زنجفیل

از این چیزا تو فلاکس دم کن بخور 

تو چاییت یکم عسل آبلیمو بریز

اب نمک غرغر کن

البته که باید دوره ش تموم شه خوب بشی

بگو از ایران یک کیسه دمنوش بفرست واست

امیدوارم خوب خوب بشی عزیزم

پاسخ:
متشکرم
یک هفته گذشت با این چیزا بهتر نشدم
  • مامان فرشته ها
  • سلام امیدوارم تا الان بهتر شده باشی چرا تو ایران دونوع دیفن داریم دیفن کامپوند برا سرفه خلط دار ساده برا سرفه خشک 

    نوع تغذیه خیلی مهمه مثلا من با خوردن اجیل و هرنوع سرخ کردنی سرفه وعلایمم بدتر میشد و البته ورژن جدید سرماخوردگی خیلی دیر خوب میشه برا من ده روز طول کشید هنوزم حال ندارم

    پاسخ:
    سلام
    ممنونم. شکر بهترم. برای منم یه سه چهار هفته ای طول کشید و هنوز علایم کامل از بین نرفته ولی خوبم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">