آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1257. سگ مریض

| چهارشنبه, ۱۴ دسامبر ۲۰۲۲، ۱۰:۰۹ ب.ظ

بیش از یک هفته از شروع سرماخوردگیم گذشته و همچنان مث خر سرفه میکنم

دیگه حنجره ای برام نمونده

هنوز آبریزش بینی دارم

دیگه سرفه میکنم کمرم درد میگیره :(

پس کی خوب میشم؟

این هفته به شدت شلوغ بود

البته فردا هم باید برم دانشگاه

پس فردا هم که میتینگ و امتحان درسی که تی ایشم

دوشنبه هم صبح میرم برای تصحیح برگه ها

اسیر شدیم به قران

امروز بعد از نمیدونم چند روز برنج و ماهی خوردم که ع آورده بود

همچنان آش دارم و دیگه گلوم رو میخارونه تا بره پایین

یه کمی عناب دم کردم برم ببینم اثری داره یا نه

یه کمی هم گل گاو زبون دم کنم امشب با نبات و لیمو بخورم

این دارو و شربتا هم همش الکیه 

واقعا عذابه نوشتن مقاله

یه زنگم به بابا اینا بزنم

این چند وقت مریض بودم زنگ نزدم باز مامان شهرو گذاشته سرش

  • ۲۲/۱۲/۱۴

نظرات  (۲)

واااا😐

دور از جون

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پاسخ:
خسته شدم والا🫠

ای بابا ای بابا ..

چقدر مقاومت میکنی در برابر خوب شدن آخه :(

پاسخ:
🥲

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">