آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1258

| يكشنبه, ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲، ۰۵:۳۲ ب.ظ

خب امروز صبح کمی بهتر بودم

تصمیم گرفتم پاشم برم باشگاه و رفتم

خیلی هم حس خوبی بهم دست داد

برگشتنی رفتم تخم مرغ و نارنگی وفوم شستشوی صورت و قهوه خریدم

اومدم خونه مرغ رو گرم کردم و بعدش رفتم دوش گرفتم

اومدم لوسیون مالی کردم

الانم چای دم کردم که بشینم همراه کمی کار کردن چای بخورم

البته دیشب مواد لازانیا درست کردم و امشب میخوام برای فردا آماده کنم ببرم بخوریم

فردا تا چهارشنبه شیفت دارم دانشگاه. شیفتای 8 ساعته

چقدر این پرتقاله بدمزس

دوتا فروشگاه نزدیک خونس مزه میوه هاشون زمین تا آسمون فرق میکنه

اون که ارزونه واقعا بدمزس ولی اون گرونه میوه هاش عالین

خلاصه که الان میخوام ویس استاد رو با خودکار جدیدم پیاده کنم

و فردا صبحم یه میتینگ سریع داریم با هم

صب باید برم بشینم برگه ها رو صحیح کنم

همین دیگه

فعلا

  • ۲۲/۱۲/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">