آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1295- اشکاش

| جمعه, ۱۷ فوریه ۲۰۲۳، ۰۴:۳۶ ب.ظ

ظهر پیام دادم که امروز نرم سر کار

چند تا ران هم هول هولکی گرفتم که عملا ریدم در واقع

یعنی عکسام همه در مقیاس پیکسل بود، نکردم یه کلیک کنم میلیمترشون کنم

ای قربون این مرد که هیچی بهم نگفت. یه چپ هم نگاهم نکرد 

من دیگه پالانمو انداختم شوند کله

یه ساندویچ ترکی گرفتم از استارباکس که به لعنت خدا هم نمی ارزید بوی گندی میداد بوقلمونش

ولی خوردم زهر مار رو

ضبحونم کافی گرفتم کلا این هفته همه پولامو ریختم توی حلق استارباکس. جهنم

بعد میتینگ اومدم خونه. تو اتوبوس خواهرم مسج داد و یکمی به حال اون گریم گرفت. اومدم خونه و باز یکم گریه کردم و نماز خوندم. خیلی گریه کردم

خدا رو شکر همخونه نبود

یکم از غذای نمیدونم چند روز پیش مونده بود که خوردم و یکمی هم سیب زمینی سرخ کردم و با ماست خوردم. همین الان بهم گفت که میتونی شب نیای

اول خواستم بوتمو ببرم برام بدوزن اما دیدم زود میبندن. بعد تصمیم گرفتم چای بذارم با کلوچه نادری که دیروز خریدم بخورم. بعد گفتم برم چیزکیک بگیرم. شایدم قسمت آخر مِید رو نگاه کردم

د لست وان آو آس رو هم قسمت اولشو دانلود کردم ببینم خوشم میاد یا نه

همین. الانم برم یه چایی بذارم؟ قبل رفتن جیم هم یه شیرموز بخورم

به شدت نزدیک به پریود هستم. شاید فردا. جیم رفتنم با تایم پریود و حموم رفتنم مچ کنم کلی وقت و امرژی ازم میره

نه چایی لازم دارم قطعا و صد در صد

خدای بزرگ کمک کن منو ...

  • ۲۳/۰۲/۱۷