آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1294

| جمعه, ۱۷ فوریه ۲۰۲۳، ۰۹:۴۵ ق.ظ

توی یه کلاس با یه هندی و پاکستانی هستم و به شدت بوی مرد در فضا غالبه. به طوری که ماسک زدم من

دیروز یه دانشجوی سیاه داشتم و ایشون رایحه گل میدادن. بوی دیور. یعنی میخواستم بپرسم عطرت چیه

من واقعا مشکلی ندارم. اما فک کنم نزدیک پریودم واقعا چل میشم. مث الان. یعنی تمامی علایم حاملگی رو دارم. همین روزاس که بزام :|

 

* حس میکنم هیچ برنامه ای برای آینده ام ندارم و روزامو دارم در ناآگاهی کامل سپری میکنم. و این خیلی نگرانم کرده. 

  • ۲۳/۰۲/۱۷

نظرات  (۲)

بابااا نگو این حرفو، دیگه تو هم بگی نا آگاهی و بی برنامگی ، ما باید جامه بدریم و سر به بیابون بگذاریم

پاسخ:
نه جدی میگم

آسمان به نظر من به خودت سخت میگیری.این حس نا آگاهی آدم حس می کنه از سر نگرانی و کمالگرایی اومده سراغت

تو اینهمه کار می کنی

آگاهی و بابرنامه بودن هر چی زباد بشه خوبه ولی بی شک تو الان هم داری اش

پاسخ:
نمیدونم شایدم وسواسی شدم اما خب خودم حسم اینه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">