آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1297 تراپیست

| سه شنبه, ۲۱ فوریه ۲۰۲۳، ۰۹:۰۸ ق.ظ

سه شنبه، ۲۱ فوریه ۲۰۲۳، ۹:۰۳ صبح

 

 

سی و سه دقیقس که منتظر روانشناس هستم تا لینک بفرسته که آنلاین شیم. هنوز خبری ازش نشده

مینوایل اومدم بلیتای ایران رو چک کردم و میبینم که خیلی زیاد خرج روی دستم میذاره یه ایران اومدن و برگشتنم. به نظرم یه وقتی بیام که حداقل آزمونمو داده باشم و با خیال راحت یکم استراحت کنم. اینجوری هول هولکی فقط اومدن میمونه برام.

مودم داره از حالت تراپی میپره بیرون. چرا این آنلاین نمیشه

 

*چرا من باکلاس نمیشم؟ اولش عنوان رو گذاشته بودم مشاوره، بعد کردمش روانشناس. یعو یادم اومد اسم با کلاسش تراپیه :))))))

 

 

پ.ن: جلسم هفته بعد بود :))))) تاریخ رو چک نکردم. چقدر خنگم من. بهش مسج دادم اومد گفت هفته بعده! گفت رفتارت خیلی ملایم بود. گفتم حاجی دیگه با روانپریش که تراپی نمیکنی :))))) انتظار داشت مثلا فحش کشش کنم؟ خخخخخ

  • ۲۳/۰۲/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">