آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

۱۲۹۸ تلاش برای بهبود شخصیت

| پنجشنبه, ۲۳ فوریه ۲۰۲۳، ۱۱:۲۷ ب.ظ

میخوام نمرین صبر و سکوت بذارم برای خودم

میخوام تا عید بذارم اما نمیدونم بتونم یا نه

میخوام از این روز تا روز عید کمی به سکوت بیشتر، مزه ریختن کمتر و حرف زدن کمتر، و صبر بیشتر تلاش کنم. 

صبرشو نمیدونم از کجام آوردم

منظورم خودداری بیشتر بود

پس سعی میکنم که چی؟ حرف نامربوط و نسنجیده نزنم. قبل از حرف زدن فکر کنم و حرفم را بسنجم

و اگر چیزی فهمیدم و حسی گرفتم خوددار باشم و اینقدر سعی در نمایش تیز و بز بودم خود نداشته باشم

در مورد آدمهای دیگه هم؟ آفرین هیچ حرفی و سخنی نخواهیم داشت

فردا میتینگ افتضاحه هیچی ندارم که بگم چون هیچی نفهمیدم و الکی مث خر گفتم اوکی اوکی

میخوام برم بگم گیجم

 

 

 

چقدر تولدم زود و بی سر و صدا گذشت

این انصاف نبود اصلا

هیچکسی هم دوسم نداشت و نداره

و تولدم خیلی بی شور و حال بود :(

  • ۲۳/۰۲/۲۳

نظرات  (۳)

خوبه👏👏

پاسخ:
یسسسس

تولد یک اسفندی هیچ وقت بی شور و حال نیست ...

مبارکه

پاسخ:
مچکرم
البته تولدم تو بهمن بود :)))

تولدت مبارک دختر 

از آسمون و زمین برات شادی بباره

پاسخ:
مرسی مهربون
همچنین برای شما ^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">