آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1303

| يكشنبه, ۲۶ فوریه ۲۰۲۳، ۱۱:۵۲ ق.ظ

یکشنبه، 26 فوریه، 11:44 صبح

 

دیشب زود خوابیدم. یعنی مثلا قبل از یک! صبحم ساعت نه اینا پاشدم. خیلی خسته بودم تا ده موندم توی تخت و پاشدم یه صبونه الکی خوردم. نون، کره بادوم و عسل و چای. حینش با جوجه2 حرف زدم. بعدش اومدم صورتم رو شیو و لیزر کردم. سرم و کرم زدم به صورتم. ریمل و دور چشم زدم. خودمو تو آینه دیدم. خوشگل شدم ^_^

خیلی وقت بود لیزر نکرده بودم. حالا جاهای دیگه رو هم باید سهمیه بندی کنم یه دور اونا رو هم انجام بدم. 

با اف قرار جیم گذاشتم. اگرم نشومد خودم میرم عصر. 

سیب و کاهو آوردم بخورم. به عنوان میان وعده صبح!

خوشم میاد از این کارا. از این به بعد میرم دانشگاه هم باید از این جور خوراکیا ببرم. چیه خشک خشک میشینم تا عصر هیچ چیز خاصی ندارم بخورم.

گوشت هم گذاشتم از فریزر بیرون. شب میخوام عدس پلو و ماکارونی درست کنم برای روزهای پیش رو. 

الانم دیگه موسیقی رو قطع کنم و ادامه مقاله رو بخونم. 

شایدم برای ویکند به اف بگم ماشین بگیریم بریم کاسکو خرید. مرغ و ماهی ندارم. گوشتمم آخراشه.

کاش ع بره خرید بهم بگه. فک کنم بدجنس شده باهام دیگه بهم نمیگه چیزی برام بخره

  • ۲۳/۰۲/۲۶

نظرات  (۱)

رسیدگی به خود عالیه . آفرین بهت 

منم همیشه به خودم میگم باید خوراکی شالم ببرم کالج ولی همیشه یادم میره .

 

کاسکو مگه عمده فروشی نیست ؟ اینجا عمده است . مثلا یه دونه ماکارونی نمیتونی بخری ازش باید چند تایی برداری . بعد ادمای عادی نمیتونن خرید کنن باید صاحب بیزنس باشن که کارت کاسکو داشته باشن . 

 

پاسخ:
آره دقیقا!
کاسکو عمده فروشی نیست. ولی حجم بسته بندیاش خیلی بزرگه عملا. همه مشتریا برای خرید باید کارت عضویت داشته باشن که هزینش سالی ۶۰$ شروع میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">