آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1321 جمعه 31 مارچ 2023

| شنبه, ۱ آوریل ۲۰۲۳، ۱۲:۰۴ ق.ظ

ساعت 22:12 شب

 

امروز روز میتینگم بود

اول بگم، از وقتی پست رو باز کردم بنویسم تا الان که شروع کردم به نوشتن چقدر گذشته! الان دقیقا ساعت 23:58 شبه. حدود دو ساعت ول چرخیدم. همینجور زمان و عمرم رو هدر میدم

البته رفتم مرغ پختم و ریش ریش کردم. شام خوردم. سالاد درست کردم. همچین بیکار هم نچرخیدم

خب، امروز روز میتینگ بود و من لیترالی هیچی نداشتم بگم. الکی گفتم امروز نمیتونم بیام و میتینگ رو انداختم دوشنبه صبح. حالا بشینم یه غلطی کنم تا اون موقع. خدایا جدا کمک!

بعدش دسیژن لتر مقالم اومد و یسسسسس. مقالم اکسپت شد ^_^

خیلی مسرت بخش و شادی آور بود. اینم از روزم که ساخته شد

بعدش روز تولد جوجمون بود. کلی بادکنک گذاشتم رو سرم و جلو دستم و زنگ زدم و تولدش به صورت آنلاین شرکت کردم.

دیگه ظهر سریع مایه ماکارونی رو از فریزر درآوردم و یه کمی ماکارونی آبکش کردم و خوردم. بعدشم سریع پریدم تو حموم دوش گرفتم و حاضر شدم رفتم سر کار

قبلش رفتم یه کفش داشتم که پیکاپ کردم. سایز کوچیک گرفتم و اندازمه. 100$ گرفتمش توی آف نمیدونم نگهش دارم یا نه.

بعدش رفتم کرنبری و پودر وی خریدم و سپس رفتم سر کار

اونجا دو ساعتی بودم، اما چون که خلوت بود گفتن برو خونه اگه میخوای. من هم از خدا خواسته رفتم نون خریدم و مایع دستشویی و اومدم خونه

یه کمی تمرینات شکمم رو انجام دادم و خوراکی ناسالم آوردم خوردم و این کارا که گفتم کردم و بله درس هم نخوندم

کل صبحم هم به تماس با اداره دستمزدها(!) گذشت. میخواستم برای کمک هزینه اجاره خونه اپلای کنم که با هزار پرس و جو بلخره آنلاین سابمیت کردم. ایشالا که تعلق بگیره

اینم از این

دیشب هم آخر وقت میم.شین.عین اومد در خونه باهاش خدافظی کردم. امروز رفت از این شهر. 

یه خورده خوراکیجات بهم داد. و رفت

خدایا چرا یهو اینقدر خسته شدم؟

بخوابم صبح پاشم؟

چرا ریسرچم گیر کرده؟

چرا کار نمیکنم؟

 

  • ۲۳/۰۴/۰۱

نظرات  (۳)

عاقاااا این کمک هزینه جریانش چیه؟! 

مبارکه اکسپتی مقاله جیغ و دست و هورااااا

پاسخ:
یه سری ریکوایرمنت داشت توی سایت گاورنمنت بود فک کنم باید ۲۰۲۱ اینجا میبودی
مرسییییی 🥰

میشه لینک سایت رو بدی؟ خود سایت 

پاسخ:
Canada.ca
یا سرچ کن one time top up housing benefit

خیلی تبررریک بابت مقاله ات :)

پاسخ:
مرسی مینا جونم😍

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">