آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1322 دوشنبه 3 اپریل

| دوشنبه, ۳ آوریل ۲۰۲۳، ۰۲:۳۷ ب.ظ

ساعت 14:21

 

خب امروز شروع هفته بود. ساعت 9 صبح میتینگ پستپن شده از جمعه رو داشتیم. دیشب نشستم بلخره یه ریزالتی درآوردم و به استاد نشون دادم و خوشش اومد

این هفته لانگ ویکنده. گفتش داره میره مسافرت. اما گفت تا آخر هفته یه ایمیل آپدیت بهش بزنم

حالا بشینم ببینم میتونم ورتیسیتی ها رو هم پیدا کنم براش

یه اوریج هم ازم میخواد که اصلا نمیدونم چی هست. دوباره باید نوت ها رو نگاه کنم و بشینم مغزمو جمع کنم

صب با خودم لقمه پنیر تخم مرغ اسفناج آوردم. یه لاته دی کف هم از استارباکس گرفتم و اون شد صبونم. هنوز ناهار نخوردم. تا 5 شیفتم

5 میرم آفیس ناهارمو میخورم

دیروزم که 13 بدرمون بود مثلا. یکمی کار کردم. ناهار از پاستایی که الف1 شب قبلش آورده بود با سالادم خوردم. وقتی یه کمی دیدم دارم جواب میگیرم یه چرتی زدم و بعدشم پاشدم رفتم جیم. بعدشم به زور الف1 رو برداشتم بردم پیاده روی تا 13مون رو در کنیم. اینقدر سرد بود که چاییدیم

سر راهمون رایس پودینگ و بستنی گرفتیم که لیترالی پلو کاکائویی بود و با مقداری بستنی. چیز آشغالی بود.

اومدم خونه دوش گرفتم، کمی سعی کردم کار کنم. و ریزالتامو شیر کردم با استاد  و خوابیدم در نهایت

جمعه و شنبه هم که سر کار بودم. شنبه یه ماجرایی پیش اومد سر تیپ که واقعا حوصلم نمیکشه ولی یه طورایی داشت سرم قشنگ کلاه میرفت. یکی نبود بگه احمق با این خارجیا تعارف بازی درنیار. هیچی دیگه داشت قشنگ ریده میشد به اون شب کار کردنم و پولی که در آورده بودم نصف هم کمتر از اون اصلش بود.. البته تقصیر خودم هم بود خیلی. بگذریم

راستی! کلاس شنا هم ثبت نام کردم ^_^

ده جلسه هست و متاسفانه اولین جلسش رو من مسافرتم و نیستم. احتمالا اون وسطا یه جلسه هم حداقل پریود باشم. امیدوارم که حداقل یکمی شنا یاد بگیرم ^_^

 

برم فعلا تا بعد!

 

 

  • ۲۳/۰۴/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">