آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1323 اولین روزه

| سه شنبه, ۴ آوریل ۲۰۲۳، ۰۴:۵۱ ق.ظ

سه شنبه، ۴ اپریل، ۴:۴۸ صبح!

 

دیشب شام نخوردم. کشک بادمجون پختم. گفتم یه چرت بزنم دیرتر پاشم بخورم. کاش خورده بودم خوابیده بودم. با سالاد خوابیدم!

الانا پاشدم. یعنی ۴:۳۰ اینا

یه شیرموز پروتئینی درست کرده بودم دارم میخورم که بشه سحریم 

امیدوارم نگهم داره تا فردا شب! 

شاید فردا یه سر برم دانشگاه کارامو اونجا کنم تا زمان زودتر بگذره! شاید تا ظهر اینا بخوابم و بعد از نماز ظهر برم

جیم هم که تعطیل میکنم فردا

آیا شیرموز پروتئینی سحری است؟

  • ۲۳/۰۴/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">