آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1324

| سه شنبه, ۴ آوریل ۲۰۲۳، ۱۰:۵۴ ق.ظ

این دو تا رو یادم رفت بنویسم

دیشب قبل خواب فیلم Anasthesia 2015 رو نگاه کردم. خیلی فیلم خارق العاده ای نبود. یعنی منو نگرفت راستش 

نمیدونم کجا خونده بودم و دانلودش کرده بودم. حالا بعد از این باید پارادیزو رو ببینم

یکی دیگه هم این که بعد از 1 سال و نیم اینجا زندگی کردن بلخره یه نفر میخواد بهم پیشنهاد بده و اون آدمیه که چند باری توی فروشگاه دیدمش. دعوتم کرده به صرف قهوه ولی من نمیرم. چون که طرف برام هیچ جذابیتی نداره. اینم شانس مایه. پیامشم باز نکردم. فک نکنم بازش کنم! 

اصلا نمیدونم طرف چطوری منو پیدا کرد و بهم پیام داد :|

  • ۲۳/۰۴/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">