آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1326 ختم دعوت دیت

| پنجشنبه, ۶ آوریل ۲۰۲۳، ۱۰:۴۹ ق.ظ

۶اپریل، ساعت ۱۰:۴۷ صبح

 

امروز ۸:۳۰ صبح با تراپیستم جلسه داشتم و تصمیم گرفتم که به آقاهه مسج بدم که نمیتونم دعوتت رو قبول کنم

حالا شاید اصلا از همین جمله برداشت کنه که من دوس پسر دارم

ولی واقعا طرف رو دوس نداشتم

خیلی مشاورم حرفای جالبی بهم زد. در مورد طر.ح.وا.ره ها و این که باعث میشن که ما چه رفتاری داشته باشیم و من متوجه شدم دلیل دیت نرفتن من یکی از همین ط‌هاست! 

 

خلاصه که الان به طرف مسج دادم تشکر کردم از دعوتش و گفتم نمیام

تامام

راحت هم شدم

 

  • ۲۳/۰۴/۰۶

نظرات  (۲)

منم یه مدت تلاش می کنم دیت برم ولی انگار بدار نمیشه.....میگن زیاد رو یه چی زوم کنی بدتر فرار می کنه.

البته یه موردهایی بوده طرف همون اول کاری زارت ریده منم کنسل کردم.

پاسخ:
یکی میگه رها کن
یکی میگه اگه میخوای تلاش کن براش
منم موندم چیکار کنم!

سلام آسمان جان

خیلی وقته نتونستم ازت خبری بگیرم

خوبی؟

امسدوارم هر جا هستی سلامت باشی و کارهات بر وفق مرادت باشن

پاسخ:
ممنونم نبکای عزیزم
خوبم. امیدوارم شما هم همیشه خوب باشین. قلب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">