آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1328 اردیبهشت زیبا

| سه شنبه, ۲۵ آوریل ۲۰۲۳، ۱۱:۱۷ ق.ظ

صب ساعت 7:30 از خونه زدم بیرون

دیشب یه نم بارونی زده بود و زمینا نمناک بود

بعدش رسیدم دانشگاه داشتن با بلوور برگا رو جمع میکردن و یه بوی رشتی پیچیده بود که نگو و نپرس

آدم دلش میخواد عاشق بشه

البته انگاری بخت منم باز شده

فک کنم بخاطر عکس سوسکی ای باشه که روی پروفایل اینستام گذاشتم

هرچی توی این مدت که اینجا بودم هیشکی بهم ریکوعست نداده بود الان دارم ریکوعست و ریپلای میگیرم

خلاصه که خیلی خوبه

هرچند فک کنم همه یه 7-8 سالی سنم رو کمتر تخمین میزنن :)))))

هر کی هم منو میبینه ماکزیمم میگه مستر باشی و وقتی میگم پی اچ دی یه دور پشماشون میریزه و وفتی میگن سال دومم یه دور دیگه :))))

این آخر هفته میرم مسافرت بلخره و روز جمعه هم قبل سفر وقت آرایشگاه دارم تا موهامو کوتاه کنه ببینم چی میشه ایشالا که نرینه تو کله ام :)

خلاصه که همین فعلا بوس بای

  • ۲۳/۰۴/۲۵

نظرات  (۴)

آخ آخ آخ نگو از سن و سال.....این قدر بچه اومده سمتم هرگز فکرشم نمی کردم یه روزی برسه بگم کمتر از سن واقعی به نظر رسیدنم همچین خوب نیست!

پاسخ:
اینش بده!
فک کنم کم کم باید آیدیمو بذارم سال تولدم یه مقدار ریزش داشته باشیم :))))
  • مینو حسینی
  • به و به 

    همیشه خبر سفر و گردش

     

    پیشاپیش موهات مبارکه

     

    ما دختر همه پیش فرض از سنمون کمتر میزنیم😆

    پاسخ:
    مچکرم 
    مرسی ^_^
    والا با این نوناشون :))

    سفر خوش بگذره دخترم .

    پاسخ:
    مرسی مینا جون ^_^

    آخجون من از حالا منتظر خبر خوش دو نفره شدنم

    کوتاهی مو خیلی صفا داره

    توی سفر به خودت خوش بگذرون

    برای ما هم عکس طبیعت بزار

    پاسخ:
    نمیدونم والا، ایشالا که هرچی خیره!
    خیلی خیلی! راضی بودم از کارش ^_^
    جاتون خالی
    حتما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">