آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1349

| چهارشنبه, ۱۹ جولای ۲۰۲۳، ۱۲:۰۸ ق.ظ

کی میگه سن فقط یه عدده؟ 

من شیش سال پیش مث بنز تا صب بیدار میموندم قضیه اثبات میکردم. الان یه ده تا اسلاید آماده کردم جونم درومد به خدا

نه کمر موند برام نه دست نه پا نه جان

خلاصه که هرچیزی به موقعش 😔

  • ۲۳/۰۷/۱۹

نظرات  (۴)

واقعن هر چی به موقعش....حتا مرگ!

بعد چرا آدم این قدر زود از درس خوندن خسته میشه؟؟؟لامصب انگار کوه کندی.

پاسخ:
حاضرم کلی کار بیهوده و به درد نخور انجام بدم ولی موقع درس که میشه ها… جونم درمیاد

باهات موافقم.همه چی فرق می کنه.خواسته ها توان آدم نیازها و...

پاسخ:
فک نمیکردم اینطور باشه اما آدم تو شرایطش که قرار میگیره میفهمه عه میشه!
  • مینو حسینی
  • حرف حق! نمیدونم چرا انقدر هی تکرار میکنم پیر شدم پیر شدم بعد فوبیای پیری هم دارم😄

    پاسخ:
    نه بابا چه پیری
    هنوز اول جوونیمونه وا

    من چرا خندیدم با این پست ؟ 

    یعنی واقعا به سن ربط داره ؟؟ منم الان اصلا تحمل شب بیداری ندارم :/

    پاسخ:
    نخند مینا😄😄😄
    والا دلیل دیگه ای به ذهنم نمیرسه دیگه
    دارم رد پای پا کهنسالی رو میبینم کم کم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">