آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

۱۳۵۰ دوچرخه همایونی!

| پنجشنبه, ۲۰ جولای ۲۰۲۳، ۰۱:۳۷ ق.ظ

۲۰ جولای، ۱:۳۳ شب

 

خب در واقع دیروز بود. چهارشنبه، بعد از ارائه ام سر کلاس بچه های آندرگرد، زنگ زدم به س دوست دبستانی من! کلی باهاش حرف زدم. پسرش رو دیدم و حالم خوب شد کلی

بعدش با الف1 و نونچ قهوه خوردیم و یکمی نشستیم حرف زدیم

دیگه ساعت 3 اینا بود رفتم آفیس ناهار خوردم و به ع زنگ زدم. کلی شاکی بود از همه از جمله من و عجیب این که از الف دوستش هم شاکی بود! خیلی تعجب کردم. بعدش بهم میگفت مطمئن باش به نفعت بود که نشد. دیگه فک میکرد من ازش شاکیم. گفتم بودم ولی الان دیگه نیستم و دیگه آشتی کردیم و اومد دنبالم منو برداشت رفتیم خرید برای کیس جدیدش. چون تقریبا سایز منه. دیگه لباسا رو من پرو میکردم و اون نظر میداد و هرچی هم واسه کیسش برداشت من رنگ دیگشو برداشتم واسه خودم :)))) من هم یکمی دیگه لباس گرفتم. یه پیراهن جلو دکمه ای و یه تیشرت از لی وایز، یه پیراهن مردونه طور زنونه از پولو و یه تیشرت سه دکمه از تامی و رفتیم من دوچرخه قشنگم رو خریدم. اینقدر خوشحالم از این که دوچرخه دارم که نمیدونین

دیگه از اونجا وسایلمو دادم ع برد با خودش خونه و منم با دوچرخه جان با اتوبوس اومدیم خونه. یه کوچولو چرخیدم اطراف خونه و دیگه اومدم خونه :)

خیلی حال میده دوچرخه سواری. ما که دیگه تفریح دیگه ای نداریم اینجا. با این کلی بهم تو این مدت کوتاه مونده از زمستون خوش میگذره ^_^

فقط باید یه کلاه ایمنی هم بخرم و یه قفل

البته اینقدر دزد زیاده که قصد ندارم این عزیز دل رو جایی تنها بذارم

ولی خب دیگه بلخره باید خرید

بلههههههه من دوچرخه دارم ^_^
خیلی خسته ام

 

  • ۲۳/۰۷/۲۰

نظرات  (۵)

خیلی خیلی مبارکههههههه :)

پاسخ:
مرسی عزیزم ^_^
  • راسینآل نوشت
  • مبارکه چقدر خوشحـآل شدم ^_^

    پاسخ:
    مرسی ^_^
    منم خیلیییی خوشحالم :)

    همیشه به دوچرخه سواری🙃

    منم عاشق دوچرخه ام. البته از تو چه پنهون از دوچرخه بیشتر عاشق اسبم! حیف که نمیشه با اسب اومد تو کوچه و خیابون😄

    پاسخ:
    مررررسی ^_^
    خخخخ منم یه مدت قفلی زده بودم به اسب
    کسی تحویلم نگرفت خودم خوب شدم :))))

    از قفل غافل نشو که من داغ دیده ام اونم دوبار😃

    پاسخ:
    آخ آخ دو باااار؟
    آره حتما میگیرم و تا وقتی نخرم هم جایی نمیذارم دوچرخه رو

    دوچرخه خیلی خیلی مبارکت آسمان جان

    من عاشق دوچرخه سواری ام

    قلا خیلی دوچرخه می رفتم اما الان سالهاست نرفتم

     

    پاسخ:
    مرسی نبکا جان ^_^
    منم عاشق دوچرخه سواریم. یه جور سرخوشی ای بهم میده مث دوران شیرین کودکیم... شاید چون تمام تفریح تابستونای بچگیام دوچرخه سواری بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">