آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1351 کندیدسی

| جمعه, ۲۱ جولای ۲۰۲۳، ۰۳:۰۹ ب.ظ

الان با استادم جلسه داشتم و به خیال خودم میخواستم کندیدسی رو بندازم عقب و اونم موافقت میکنه

اما زهی خیال باطل

اصلا قبول نکرد

خیلی استرس دارم

چند تا سوال ازم پرسید و منم مث خر نگاهش کردم و خندیدم

لعنتی میگم بلد نیستم هیچی 

خدایا این امتحانه به خیر بگذره فقط

هیچ وقتی نمونده 

یعنی خیلی کم مونده

به شدت استرسی شدم

برم باشگاه یکمی بدوام 

جنرال نالج یعنی صفرا :|

  • ۲۳/۰۷/۲۱

نظرات  (۳)

اون موقعی که میرفتی دوچرخه ی همایونی میخریدی فکر زمستونت نبود ؟؟؟ 😂😂

پاسخ:
آخ آخ نه... تازه وسط آماده شدن واسه این امتحان رو مخ باید هی پاشم برم دوچرخه سواری و برگردم :))))

یا ابلفضللللللللل!!!!😁

پاسخ:
مگه اینکه ابلفضل خودش بیاد دستمو بگیره سوالارو با هم حل کنیم :(

همون comprehensive exam ما هست این candidency ؟

نگران نباش سالی چندهزار نفر از دانشگاه فارغ التحصیل میشن همه هم این امتحانا رو دادن درست میشه 

پاسخ:
آره اینجا اسمش اینه
چقدر فکتی که گفتی لذتبخش و آرامبخش بود. ولی بازم من از این وضعیتی که دارم خیلی نگرانم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">