آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

۱۳۵۳ یکشنبه و پایان ویکند

| دوشنبه, ۲۴ جولای ۲۰۲۳، ۱۲:۱۹ ق.ظ

نمیدونم چرا نمیشه ویکند کار کنم

دیروز حتی سر کارم نرفتم اما باز هیچ کار نکردم

خاک بر سرم

امروزم کلا به کاسکو و فستیوال رفتن گذشت

فستیوال رو ناچار شدم و تو رودرواسی دوستم رفتم

اما خرید کاسکو و والمارت ازم ۳-۴ ساعتی وقت گرفت

چرا اینقدر زندگی وقتگیر و سخته؟

شب هم ساعت هشت و نیم برگشتم و تا دوازده سر پا بودم

گوشت بسته بندی کردم و قارچ خورد و فریز کردم و فذاهای فردا رو آماده کردم شد نصف شب:|
خدایا کمکم کن

بهم توان بده کارامو خوب انجام بدم و درس بخونم

دیگه من از فردا هیچگونه تفریح اضافه ای نخواهم کرد والسلام نامه تمام

البته جز یه سفر کوچیک یه روزه که باید برم سفارت شتتتتتت

  • ۲۳/۰۷/۲۴

نظرات  (۳)

کلا گاهی یهو آدم میبینه افسار زندگی از دستش در رفته .

میدونم تو تواناییش رو داری که دوباره بگیریش دست خودت ❤️

پاسخ:
امیدوارم مینا!
مرسی عزیزم

مرگ بر ویکند😁

و مرگ بر تمام روزهای هفته!!!😅

پاسخ:
ای بابا چرا :))
  • مینو حسینی
  • کاسکو رفتن یه ور جمع و جور کردن خریدا یه ور. اصلا دوست ندارم کاسکو برم. خرید انلاین والمارت رو تست کن خصوصا که چهارتا خرید اولت تخفیف هم داره. من گزینه پیکاپ این استور رو انتخاب میکنم راس ساعت خریدا حاضره و میشه پیکاپ کرده. خیلی تو وقت صرفه جویی میکنه

    پاسخ:
    ولی با همه اینا من خیلی دوس دارم کاسکو رفتنو
    هر بار کلی پولم میره، وقتم میره، انرژیمم میره ها :))))
    ولی به اون هات داگ تهش می ارزه ^_^
    چه خوب. تازه باید دوردشم راه بندازم حتما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">