آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1354 هفته تا الان

| چهارشنبه, ۲۶ جولای ۲۰۲۳، ۰۹:۱۳ ب.ظ

Wed, 26 Jul

 

دوشنبه رفتم دانشگاه

تا عصری که رفتم جیم یکمی کار کردم. در واقع اولین درفت ابسترکت رو نوشتم که استاد گفت افتضاح بود

شب دوباره درستش با نکاتی که گفته بود خودش و براش فرستادم

سه شنبه اما خونه موندم

ظهری یه ابسترکت جدید فرستاد گفت مال توام خوب بود اما تغییرات زیادی نیاز داشت

خلاصه اونو فرستادیم و من نشستم یکمی یوتوب دیدم در مورد درسم

شب ساعت 8 تولد نون بود رفتیم کافه

من براش یه شمع خریدم

اون یارو که باهاش چت میکردم هم بود

سعی کردم نرمال باشم

شبشم همه با هم رفتیم پیتزا خوردیم

خوش گذشت انصافا

ساعت 11 و نیم اومدم خونه.

مربای توت فرنگیو گذاشتم روی گاز و فک کنم 1 حاضر شد گذاشتم تا صب خنک شه

با مامان و بابا و خواهر حرف زدم

مامان اسممو درست یادش نبود

حتی درست حسابی هم باهام حرف نمیزنه

یعنی اصلا حواسش نیس با منه با کیه

روز قبلشم از پله افتاده بود دستاش کبود و سیاه بود

تا ساعت 3 نشستم باز ویدیو دیدم و یه چیزی که میخواستمو آخرم پیدا نکردم

امروز صب یکمی باز ویدیو دیدم

ظهر رفتم یونی

4 ساعت ورکشاپ بودم و وسطش کمرم گرفت

یه ساعتم رفتم پیش الف1 اینا و دیدمشن و فیلمای رقصمو دیدم

هنوزم کمرم درد میکنه. رفتم جیم و کمی حرکات کمر رفتم اما هنوز خوب نشدم

حالمم خوب نیس انگار سرما خوردم

حالا تا شب چند تا چای بخورم

برم دیگه حاضر شم برای میتینگ پس فردا

خدایا چرا اینقدر میتینگا زود میان آخه

شت توشون

 

کلی ایمیل ردم

  • ۲۳/۰۷/۲۶

نظرات  (۱)

  • راسینآل نوشت
  • میخونمت عزیزم :*

    پاسخ:
    مچکرم
    ماچ بهت :-*

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">