آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1355 Period vs tear plot

| پنجشنبه, ۲۷ جولای ۲۰۲۳، ۱۲:۳۸ ق.ظ

یکیم بیاد منحنی گریه برحسب پریود منو رسم کنه یه نمودار صعودی از نوع درجه دو بهش میده

حالا اگه لگاریتمیش کنه چی؟ آفرین یه خط صااف با شیب بسیار تند

حالم خیلی بد بود امروز و خصوصا عصر به بعد collapse بودم تقریبا

فک کردم فشارم افتاده

بعدش سر شام طوری اشک ریختم که بیا و ببین

و بعد از شام گس وات! دیدم دارم پریود میشم

خب اینم از فروپاشی روانی این ماه که تیک زدیم ^_^

حالا قرصمو خوردم که تا صب بشه بخوابم :|

  • ۲۳/۰۷/۲۷

نظرات  (۲)

  • راسینآل نوشت
  • آخ لعنت به پریود :(

    پاسخ:
    :(

    راستش من بیشتر از سگ شدنم می فهمم بله نزدیک پریودمء😬

    سری قبل پریودمم که همزمان شد با کرونا گرفتنم!!! یعنی نزدیک ۱۰ روزء به گای عظما رفتم. 

    پاسخ:
    دور از جون منم سگ میشم
    ای بابا اینطوری که خیلی بده. منم امروز دیدم با سرماخوردگی قاطی شده

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">