آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1356 Cold

| پنجشنبه, ۲۷ جولای ۲۰۲۳، ۰۷:۵۸ ب.ظ

Thurs, 27 Jul

19:57 pm

 

باورم نمیشه دیشب اشکی خوابیدم و همونو صب پاشدم سرما خورده بودم

تا صب جندین بار سرفه میکردم یبارم پاشدم آب حوش برداشتم

فک نمیکردم سرما بخورم

حالا فردام رپید تست بدم کوید نباشه

واه

صب رفتم ادویل و آب پرتقال خریدم

الانم سوپ بار گذاشتم

شت!

  • ۲۳/۰۷/۲۷

نظرات  (۱)

شتتتتتتتتتتت......اینم شانس مایه!

بهت گفتم منم پریود و کرونا به فنام داده. یعنی الانم ضعف دارم.

من همون اول رفتم دکتر ولی بعد ۵ روز تشخیص اشتباه و تب و لرز و ضعف و از دست دادن حس بویایی و بدن درد سگگگگگگگگگگ و همههههههه چی تازه گفتن اء کرونا داری بیا یه دگزا و کورتن بزن!!! تازه بعد اون یه خرده التهاب اندام های داخلیم کم شده.

پاسخ:
ای بابا
خیلی بده ترکیب هر چی با پریود :(
من که اینقدر کرونا گرفتم دیگه چشم بسته تشخیص میدم کرونا رو از سرما خوردگی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">