آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1373 پنجشنبه

| جمعه, ۲۵ آگوست ۲۰۲۳، ۱۰:۳۹ ق.ظ

دیروز از ساعت 10 اینا رفتم دانشگاه

نشستم کمی کارای اداری رو انجام دادم و ایمیل اینا

ظهرش میم و عین اومدن دانشگاه دیگه ع رفت میتینگ و من با میم رفتیم یه چیزی بخوره

خودم غذا داشتم ولی اون ساندویچ گرفت و نشستیم خوردن و ع اومد و یکم بعدش هم الف اومد و همشون ناهار خوردن

منم سر ظهری پریود شدم و قیافم آشفته و پریشان

دیگه برگشتیم آفیس من ناهارمو خوردم و اومدم یکم کار کنم که دلدردم شروع شد

یه قرصی خوردم اما افاقه نکرد

زنگ زدم همخونه دیدم میره خونه گفتم وایسا با هم بریم و برگشتنی سر راه از خونه بغلی 2-3 تا سیب چیدیم

دو تا از دوستای همشهری زنگ زدن که ما میخوایم بریم بچرخیم میای باهامون؟ و من در حال مرگ بودم

گفتم بذار برسم خونه یه قرص بخورم و یه دستشویی برم بهت میگم

دیکه اومدم یه ادویل انداختم بالا حالم یکمی بهتر شد تا اونا بیان یه کوچولو دراز کشیدم و ساعت 6 رفتیم چرخیدیم چند جا

جاهایی که خونه های قشنگی داشتن

بعدش رفتیم یه پیتزا ایتالیایی و چیکن پستوی خوشمزه ای زدیم بر بدن واقعا خوب بود

من از سرور کچاپ خواستم و مرده چشاش چهارتا شد اما آورد

بعد آخرش گفت من ایتالیایی ام و از اینکه کچاپ خواستین حدس زدم ایرانی باشین و یه طوری که آخه کی پیتزا رو با کچاپ میخوره آخه :)))) گفت من یه دوست ایرانی دارم اونم اینطوری بود و شما ماکارونی هم اختراع کردین با اون ته دیگ سیب زمینی

طفلک کلا ناامید بود

خیلی جالب بود خلاصه :)

شب هم اومدم خونه یه نوتلا استیک زدم بر بدنم و گرفتم خوابیدم البته باز دلم درد میکرد که حال نداشتم پاشم قرص بخورم

الانشم هنوز درد میکنه میخوام دیرتر قرص بخورم چون که باید برم سر کار

این از این

تا درودی دیگر بدرود!

میخوام برای دوشنبه میم و ع و الف1 دوستم و شوهرش رو دعوت کنم

اول میخوام اونیکی الف هم دعوت کنم اما اینقدر بدجنسه دیگه تصمیم گرفتم دعوتش نکنم

کار خودمم کمتر میشه

تازه هی هم ایراد میگیرن از همه چیز

 

  • ۲۳/۰۸/۲۵

نظرات  (۲)

عزیزم نوش جان ولییییی برای حفظ سلامت پوستت تو پریودی از شکر و فست فود پرهیز کن

پاسخ:
مچکرم
والا اینقدر عکس از این بسته های معیشتی پریودی میذارن تو اینستا آدم فک میکنه اوکیه بخوره از این آشغالا
دقیقا روز اول پریودم کلی شکلات و پیتزا خوردم :))
من پوستم قبل پریود به فنای عظمی میره دیگه چیزی بزای از دست دادن نداشتم 🤪

اگه درد خیلی خیلی خیلی شدید نباشه من یکم زیره میریزم توی یه لیوان آبجوش و یکم صبر می کنم (مثل دم کشیدن)و بعد اون آب با طعم زیره رو گرم می خورم.خیلی بهم جواب مبده.

نوش جونت .چه خوب که بهت چسبیده

من اون وقتایی که آدم از بیرون غذا می خوره و اصلا مزه شو دوست نداره خیلی رو اعصابمه

پاسخ:
چه جالب. من معمولا راحت ترین راه رو انتخاب میکنم: قرص!
ممنونم :)
آره واسه همین من طعم جدید امتحان نمیکنم. ترجیح میدم چیزی بخورم که میدونم قراره کیفشو ببرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">