آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1375 بلو مون

| چهارشنبه, ۳۰ آگوست ۲۰۲۳، ۱۱:۱۶ ب.ظ

چهارشنبه، ۳۰ آگست ۲۳:۰۸

 

معنی اسممو به این پسر گفتم و اون با معنی اسمم هی برام اسم میسازه و کیه که خوشش نیاد؟

نمیدونم اینقدر لاس زده یاد گرفته یا کلا مدلشون اینج‌ریه یا با من اینجوریه یا چی

ولی من دارم کم کم خطرناک میشم

امروز عصری تنها بودم توی آفیس و اونم تو آفیسش بود. داشتم یه چیزی میخوردم که یاد بحث دیروزمون افتادم و بهش مسج دادم که اینو میگفتی؟ گفت آره

گفتم الان میام دم درت و براش چیپس و دیپ بردم و به زور یکمی برداشت و ریختم براش تو ظرف کوچیکی که داشتم

یادم باشه بگیرم

ظرفای دیروزمم شسته بود برام آورد

یکمی هم بعد اومد یه پرینتی بگیره از آفیس ما که من بهش اکسس دادم

وقتی اومدم خونه تاریک بود

برای دوستم غذا بردم و برگشتم

ماه رو هم دیدم

کامل بود

  • ۲۳/۰۸/۳۰

نظرات  (۱)

  • سید محسن موسوی
  • شخصی که خود را به غم و اندوه بسپارد ضعیف می شودوقدرتش از بین میرود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">