آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1402 اکتشاف جدیدم

| جمعه, ۶ اکتبر ۲۰۲۳، ۱۱:۴۹ ب.ظ

امروز با نی آب پرتقال رو هدایت کردم به انتهای حلقم و در حالی که اینویزالاین به دندان داشتم تونستم آب پرتقال بخورم و چند درجه زیباتر شدم

صبح هم با خودم شیرموز و کره بادوم زمینی بردم و تا ظهر هر وقت گشنم میشد یکمی میریختم ته حاقم به صورت هوایی و باز روزم دل انگیزتر میشد

خلاصه که دنیا هنوز قشنگیاشو داره و من تصمیم دارم با نی برم بیرون ^_^
این پسر دیشب برگشت و امروز بهم گفت کی ببینمت. و من باز زیباتر شدم

فردا صب قرارشد بریم دوچرخه سواری و احتمالا بعدش صبونه

البته من پامیشم یه صبونه مفصل میزنم چون قراره ریقمو بکشه بیرون با اون مسیری که میخواد منو ببره

ولی بعدا بهش میگم که چیت کردم 

برم چند کلمه از کتاب جستارهایی در باب عشق زبان اصلیم که امروز رسید دستم بخونم و بعدش بریم ببینیم چی میشه دیگه

  • ۲۳/۱۰/۰۶

نظرات  (۲)

همیشه راهی هست:)

 

چه خوب که قرار گذاشتین بری دوچرخه، پاییز و رقص برگ ها و دوچرخه یار و ... به به

 

همیشه زیبا باشی 

پاسخ:
بله بله
مچکرم ^_^
به سلامتیییییییییییی رسید....هوراااااااااااا🥰
تو تعریف می کنی از این بیلبیک داخل دهنت، یاد ۱۰ سالگیم و ارتودنسی متحرکم می افتم...وای مصیبت عالم بود.سین و شبن هام می زد روم نمی شد تو مدرسه بذارم پس تصمیم گرفتم شب بذارم نصف شب از درد زیاد تو خواب درمی اوردم پرتش می کردم.....مصیبت بود مصیبت. نمی شد باهاش چیزی بع جز آب بخوری اون آبم باید بعد کلی می کشیدی تا بره پایین کامل. به اون دکترمم هر چی می گفتم تنگء متوجه نمی شد! خلاصه کابوس هامو زنده کردی😁
پاسخ:
بلی مرسی ^_^
آخ آخ میفهمی و میفهمم…

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">