آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1445

| سه شنبه, ۲۳ ژانویه ۲۰۲۴، ۱۱:۱۵ ق.ظ

وارد ماه تولد شمسی بنده شده ایم ^_^ البته هنوز میلادیش نیومده

یه پست خیلی طولانی سریالی دارم مینویسم. اما شرط انتشارش اینه که ببینم انتهای داستان چطوره

پس در نتیجه بعداها منتشرش خواهم کرد. با ما همراه باشید

امروزم فعلا خونه موندم. شاید یکمی دیرتر برم کتابخونه دانشگاه درس بخونم. چون دوست دارم برم اونجا. فعلا یکم ذهنم رو جمع و جور کنم که ببینم میخوام چه کنم تا بعد

  • ۲۴/۰۱/۲۳

نظرات  (۵)

منم هی میخوام بنویسم ولی نمیشه 

منتشر کن بابا زودتر کنجکاو شدیم :))

پاسخ:
نه دارم مینویسم واقعی :)
به قول خارجیا 
I'm working on it ;)

راستی تولدت پیشاپیش مبارک 

 

!I believe I was the first to wish you happy birthday

پاسخ:
مچکرم ثنا جان ^_^

ورود شما را به ماه تولدتون تبریک و تهنیت عرض مینماییم:) 

 

ببین تجربه ثابت کرده همونطور که مینویسی منتشرش کن:) 

منمنتظر و کنجکاوم :)

پاسخ:
مچکرم زری جان ^_^

ببین گفتم نگم دارم پست میپزما، حالا همه کنجکاو شدن. حالا همچین آش دهن سوری هم نپختم :))

پیشاپیش تولدت مبارک

پاسخ:
مچکرم مینو جون ^_^

ما منتظریم یالا یالا

فقط بیا اینجا بگو تولدمه...نمی دونم کریسمسء...نمی دونم فلانء....کو کیک؟کو جشن؟خخخخخ

پاسخ:
آقاااااا
اگه کسی برام تولد گرفت چشم، عکسشو براتون میذارم :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">