آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1446 imposter

| شنبه, ۲۷ ژانویه ۲۰۲۴، ۱۱:۲۹ ق.ظ

از لحاظ ریسرچ و وضعیت آکادمیک حالم خرابه

و بدتر اینکه کاری هم در جهت بهبودش نمیکنم

دیروز صب پریود شدم. موندم خونه و یه کمی به کدم ور رفتم و دیتایی که فک میکردم درسته رو تولید کردم که بعدا بعد از ظهر استاد تو میتینگ گفت افتضاح بود فرزندم

و خیلی از خودم ناامید شدم

ظهر رفتم لب و آزمایشای هفته بعد رو یه دور با اون یکی تی ای انجام دادیم و البته فردا باید یه دور دیگه بخونم. بعدش رفتم سریع ناهار خوردم و یه ران دیگه گذاشتم. استاد میگه این انتگرالی که گرفتی از کل دومین بوده نه اون جایی که میخواستیم و این میتونه دلیل گند خوردن توی پلاتها بوده باشه

خودم که اصن یادم نمیاد این انتگرال رو چجوری گرفتم. دیروز به همه چی شک کردم. الان یادم باشه معادله جدید رو باز دوباره چک کنم. نمیدونم چرا فقط دو تا ضریب داشتم تو کد. صداشو درنیاوردم ولی هم این هم اصن هلپ انتگرال رو بخونم ببینم چی بود. همه چی سریع از یادم میره. البته درسی!

خلاصهه بعد از 1.5 ساعت سر و کله زدن با دیتا ساعت 5 تموم شدم. رفتم آفیس الفی اینا. یه ساعت جرف زدیم. بعد با الفی اومدیم خونه ما. رفتیم کیک و شیرینی خریدیم و اومدیم با چایی خوردیم. اونم زودی رفت. بهش یه دو تا تیکه گوشت گوسفندی که مونده بود رو دادم برد و کلی خندیدیم. البته گفتم من بوش رو حس میکنم گفت اگه نمیخوای پس بده من میبرم. خیلی بوی گند میداد. البته بعدش یادم افتاد گه من حتی ماهیچه که اونقدر پخته بودم هم باز برام بو میداد. یعنی مشکل اصلیم با چربی گوشته. از بوی چربی بدم میاد. 

برای ناهار مرغ گذاشتم بیرون یخش باز شه. توش پیاز و سیر و ادویه زدم که تا یخش باز میشه یکمی مزه دار هم بشه. بعدش بپزم و با شوید پلوی اضافی پریشب بخورم برم سر کار

برم سراغ کد. خیلی استرس دارم. اینقدر که کنترلم از دستم خارجه

اینم از روز شنبه ما

 

*** اومدم که بگم که اچ ایندکسم توی گوگل اسکالر 2 شد 💃🤩🥳

  • ۲۴/۰۱/۲۷

نظرات  (۳)

بهت پیشنهاد میکنم پستم رو بخونی. باهات همدردی میکنم چون انقدر حالم و وضعیتم و شرایطم کصافطه که دقیقا میفهمم و میدونم چی میگی.

پاسخ:
😥

چقدر خوشحال شدم که h index   ات داره زیاد میشه ان شاءالله یه روزی بیای بگی رفته بالای ۵۰ :)

به نظرم یکی از سختترین کارهای دنیا کد نویسیه، امیدوارم از پسش بربیای❤️

پاسخ:
مرسی خانوم مهندس جون ^_^
امیدوارم که شما هم موفق باشی :)

اولا که تبریک برای پینوشت:) 

 

من هم جدیدا فهمیدم دلم نمیخواد دیگه درس بخونم:( 

 

تولد نینی مبارک باشه، قدمش پر باشه از خیر و خوشی و برکت. 

 

اون کیک یعنی وقتی تیکه های شکلات آب شدخیلی خوشمزه شد:) خب چرا میگی سوسکی؟ دلم بد شد!

 

من دیگه همه را همینجا نوشتم:) 

از پسر خبری نیست؟ شل کرد دیگه اون هم؟ 

پاسخ:
ممنونم زری جونم :*

:(

مچکرم ^_^ ایشالا...

خوب شد. سوسکی یعنی س...س.کی. منظورم این بود!

هی هست کم و بیش... فعلا حس میکنم قصد ندارم در موردش بنویسم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">