آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1461 اولویه، عدسی و ماکارونی

| دوشنبه, ۲۶ فوریه ۲۰۲۴، ۱۲:۵۴ ب.ظ

دیروز صب رفتم جیم. ساعت 12 اینا تموم شدم اومدم خونه و شروع کردم پیاز سرخ کردن

ناهارم مرغ داشتم گذاشتم ایرفرایر به همراه سیب زمینی. برنج هم از قبل داشتم.

بعد یه مایه ماکارونی هم درست کردم فیریز کنم برای آخرتم. یعنی روزای آخر هفته.

بعد یهو دلم الویه خواست. دیگه باقی مرغا رو گذاشتم بپزن به همراه سیب زمینی تخم مرغ

دیگه نخود نزدم. خیلی شیرینن نخوداشون

درس هم نخوندم

فقط از این کارا کردم

یه کدو حلوایی هم خریدم و یه کاکا کدو هم درست کردم.

میوه خوردم

میخواستم واسه پرمیت ایرانیا اپلای کنم که دیگه بیخیالش شدم

شبش با خواهرم حرف زدم و خوابیدم

یه برفی باریده که نمیشه اصن راه رفت!

یه وضعی!

روز شنبه هم که سر کار بودم. از ساعت 4 تا 11. رسیدم خونه پاره بودم. یه سیب زمینی سرخ کردم واسه شام و بعدش لالا

هیچی این پست بی محتوا جهت ثبت در تاریخ بود فقط

آها واسه مهمونی عید هم دعوت شدم. روز جمعه اول عیده انگاری. اول گفتم لباس بخرم. بعد گفتم ولش کن بابا از همین پیراهنا که دارم میپوشم دیگه. چه خبره مگه

البته یه جشن دیگه هم هست. شب سال تحویل هم که خونه الفی هستیم

همین دیگه

 

  • ۲۴/۰۲/۲۶

نظرات  (۵)

واااااو چه زود برنامه های شب سال تحویل را ریختید:) به سلامتی و دل خوش.

 

ببین آسمان من خیلی حال میکنم تو برای یک نفر خودت اینقدر متنوع پخت و پز میکنی این خیلی خوبه:) 

 

 

پاسخ:
آره دیگه اینقدر ما همش تو برنامه و پارتی ایم، یه مراسمی هم که میشه هول میشیم از هزار روز قبل برنامه میریزیم :))

آخ دلت نخواد. اینقدرم بدمزه شدن :/

سلام آسمان عزیز خیلی ساله میخونمت،عاشق اراده ت و تلاشت برای رسیدن به ارزوهات هستم.خیلی خوشحال شدم که بعد مدتها رمزی ننوشتی،برات آرزوی آینده ای روشن و پر از خوشبختی دارم.

پاسخ:
سلام. ممنونم 3>

اااااا یه پست بی رمز از نویسنده این بلاگ

خداییش دمت گرم این‌جوری آشپزی می‌کنی 

پاسخ:
عه وا خواننده جدید!
چرا دمم گرم؟ واسه شکم خودم نکنم واسه کی بکنم خب؟ :))))

بیا یه سال بخونش بعد بهت میگه خواننده جدید

اصن آنفالو فور اور😐

پاسخ:
خب خاموش بودی دیگه دوست عزیز :)
من تازه دیدم شما رو 

چرا یه دفعه پست ها رمزی شدن؟! 

 

من خیلی ناراحت شدم نمیتونستم دیگه وبلاگ‌تون رو بخونم. کم کم داشتم بهش عادت میکردم که یه دفعه همه چیز رمزی شد.

 

ولی وبلاگ خودتونه و شما صاحب اختیار :) ان‌شاءالله که اوضاع احوالتون روز به روز بهتر بشه :)

پاسخ:
یک دفعه نبود. گفتم یه مدتی رمزی خواهد بود اما به کسایی که میشناختم یا وبلاگ داشتن رمز دادم

ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">