آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1488

| پنجشنبه, ۱۱ آوریل ۲۰۲۴، ۰۸:۰۶ ب.ظ

بچه ها :))))) 

بعد از ظهر ر اومده بود تو آفیسمون پرینت بگیره نمیدونین چجوری میدویید تا از پشتم رد بشه بره نبینمش :))))))

ولی از اونجایی که من پشت سرم هم چشم دارم فهمیدم که اینه :)))))))

الکی نیس اینقدر گندس چشام بلخره باید زاویه ۳۶۰ پشت سرم رو هم ببینم :))))

خلاصه صندلیمو طوری تنظیم کردم که رد شد از پشت سر بتونم ببینم مطمئن شم اینه که بود

مث سگ میدویید

بدبخت سرشم اصن بالا نمیاورد بلکه چشمش به من بخوره :)))))

الانم تو اتاقشه صدای در بستن و و کلید انداختنشو میشناسم متاسفانه :|
منم تصمیم دارم تا دیروقت بمونم امشب

امیدوارم باهاش چش تو چش نشم ‌سگو

  • ۲۴/۰۴/۱۱

نظرات  (۲)

حاجی یه خبر بده ببینیم باید وثیقه بیاریم واست یا نه!😅

پاسخ:
نه بابا زنده گذاشتمش :))

خوبش کردی:))) حیف نون را:) 

پاسخ:
دوستای من بیشتر از خودم ازش کینه دارن😂😂😂
یعنی دوستان تراز🤌

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">